/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
16/11/24-17:04

The Pixi Color Corrector!!! What do you guys do if the color corrector is too light or too dark?!? Lemme know beautiess, lots of love ❤️✨

The Pixi Color Corrector!!!  What do you guys do if the
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
16/11/24-17:01

My go-to blush!!! PERFECT FOR WINTERS ROSY CHEEKS AND NOSE. Pressed blush power by Jylie Jenner. 😍😍😍

My go-to blush!!!  PERFECT FOR WINTERS ROSY CHEEKS AND NOSE.
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
16/11/24-16:53

Wanna have that sleek clean girl look? You just jeed these two for long lasting glowy natural looking skin. Tips: 🍒- Apply the primer to your already moisturized skin and let it stay for at least 30 seconds, so it can absorb better. 🍒- If you wanna color correct or conceal the specific areas just go with it, but blend it well so it won't look cakey. 🍒- Then apply a thin layer of this holy grail ELF HALO GLOW for the final glowy finish. 🍒- Use a setting spray and lock the mositure and makeup!!!

Lemme know if that works for you. ☕️

Wanna have that sleek clean girl look? You just jeed these
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
16/11/24-16:46(redigerad den 18/11/24-11:44)

SHOPPING My happy language!!! 💕💕💕💕SHOPPING GUIDE FOR BLACK WEEK!!! Perfect weekend, beauty magazine and a cup of tea for me please ☕️

SHOPPING My happy language!!! 💕💕💕💕SHOPPING GUIDE FOR
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
16/11/24-16:43

I am amazed by these L'Oreal Color riche intense volume matte lipsticks. aaah!!! you are just one slide away to look AWESOME ❤❤❤❤ My "BLACK BEAUTIES" from this week. Loving them already!!! HAVE YOU TRIED THESE YET?!?

I am amazed by these L'Oreal  Color riche intense volume
Nikki
Beauty Pro
16/11/24-10:29

BORSTARNA som alltid behöver rengöras...

Tycker verkligen att FLAER Brush Cleansing Spray gör det enklare! Bara att spraya på och torka av, vid behov upprepa. Svag fräsch doft.

Passa på nu när det är 30% rabatt.

PS. I mitten syns min absoluta favoritborste från FLAER, 106 Buffing Foundation Brush. Den är så bra till flytande foundation.

Allt från FLAER är 100% veganskt. 🌸

BORSTARNA som alltid behöver rengöras...  Tycker verkligen
Brush Cleansing Spray 250 ml
106 Buffing Foundation Brush
Nikki
Beauty Pro
16/11/24-10:17

En liten reflektion apropå hälsa & välmående...

När jag tittade på min mobil i morse hade jag fått mer än 20 Black Friday Rea-relaterade mejl. BLACK FRIDAY som är om nästan 2 veckor! Fredagen den 29 november is The DAY!

Butikerna tar in julsortimentet innan Halloween. Semlor finns redan i december.

Magin försvinner! Och så undrar man varför vi har så svårt att leva i nuet? 😂

En liten reflektion apropå hälsa & välmående...  När jag
Linda-Marie
Beauty Pro
16/11/24-08:43

perfekt start på en jobb helg!

hoppas alla har en fin lördag 💐🌷

perfekt start på en jobb helg!   hoppas alla har en fin