/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Naggi
Beauty Pro
20/11/24-10:05(redigerad den 20/11/24-10:06)

Svart skönhet 🐈‍⬛

NARS Orgasm är min perfekta svarta skönhet.

Den är enkel att jobba med och har en jättefin färg

Svart skönhet 🐈‍⬛  NARS Orgasm är min perfekta svarta
zeynab
Beauty Star
20/11/24-09:50

Kicks har nu 50% rabatt på Lumene produkter och jag skulle tipsa att testa deras natural fluid foundation. Den har en super härlig glow finish.

Kicks har nu 50% rabatt på Lumene produkter och jag skulle
Elin
Beauty Star
20/11/24-07:34

Vilken primer är bäst?
Det ska kännas återfuktande men det ska sitta bra också Jag har testat många olika, men det skulle va intressant att få höra era åsikter!❤

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
20/11/24-07:05(redigerad den 20/11/24-07:35)

Vilken energi och glow detta ljuvligt apelsindoftande lystergivande serum ger. Dessutom känns det lyxigt med sin silkeslena formula. En favorit jag verkligen rekommenderar!🥰🍊✨️

50% på Lumene på KICKS - bara idag!

Ha en härlig onsdag! 💖

Vilken energi och glow detta ljuvligt apelsindoftande
Nordic-C Triple Glow Radiance Elixir 30 ml
Nikki
Beauty Pro
20/11/24-06:58

LUMENE CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation ✨️

En foundation som ger en perfekt bas. Passar de flesta, utjämnande (cc), medeltäckande och med neutral finish. Vegansk och med SPF20.

Passa på att fylla upp förråden eller besök en butik för att prova ut din nyans.

Tips! Man kan blanda två olika för att hitta sin perfekta nyans. T ex för tiden mellan vinterblek och sommarbrun.

Lumene har även en setting spray värd att testa. Både återfuktande och ger fin lyster. Fick testa den i förra årets adventskalender från Lumene. Tror den är med även i årets.

Kan vara ett av BLACK WEEK's bästa köp! 🥰

LUMENE CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation ✨️  En
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 00 Ultra Light
Invisible Illumination Dewy Glow Setting Spray 100 ml
Advent Calendar 2024 – 24 Nordic Beauty Secrets
Malin
Beauty Pro
20/11/24-05:11

Hair oiling ✨

Jag kom över en text skriven om just hair oiling och blev då lite nyfiken. Hair oiling går ut på att man ska tillsätta olja i hårbotten samt massera in detta innan det sedan ska sköljas ur. Det går även att köra en nattkur med olja i håret under natten som sedan tvättas ur på morgonen.

Jag vet med mig att jag för många år sedan körde kurer med kokosolja i mitt hår och lät det sitta i som en hårmask för att sedan skölja ur det efter en stund men jag gjorde detta väldigt få gånger så kan inte komma ihåg vad resultet blev.

Är det något som har testat detta som kan dela med sig om sina tankar och åsikter?

Hair oiling ✨  Jag kom över en text skriven om just hair
True Soft Argan Oil 100 ml
Malin
Beauty Pro
20/11/24-04:55

Svarta skönheter ⭐ Denna misten från Morphe är perfekt att shoppa i slutet på black week när det är 25% makeup eller 25% på allt. Morphe har även en settingspray med spf30 som jag länkar nedan.

Svarta skönheter ⭐ Denna misten från Morphe är perfekt att
Continuous Setting Mist 82,8 ml
Sunsetter Broad Spectrum SPF30 Setting Spray 79 ml
Nikki
Beauty Pro
20/11/24-00:46

Solkysst lyster och glow kan behövas i november 🌞✨️

Vilka är era glow-favoriter? Hudvård, BUS eller makeup spelar ingen roll. 😀

Taggar de på bilden samt några till som jag kan rekommendera!

Solkysst lyster och glow kan behövas i november 🌞✨️   Vilka
Autobronzant Aqua Serum 50 ml
Dewy Set Setting Spray 100 ml
Mini Dewy Set Setting Spray Original
Noni Glow Face Balm 10 g
Glow Tonic 250 ml
Nordic-C Triple Glow Radiance Elixir 30 ml
Nordic-C Glow Boost Essence 30 ml
GinZing Energizing Gel Face Cream With Caffeine + Niacinamide 50 ml
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
Natural Glow Fluid Foundation 1.5 Fair