/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Téa
Beauty Pro
21/11/24-13:13

fick den hör i present och rekomenderar verkligen!

fick den hör i present och rekomenderar verkligen!
Moa
Beauty Star
21/11/24-12:52

hej jag har problem att hitta rätta produkter till mitt hår har någon tips jag har väldigt tort och frissigt hår

hej jag har problem att hitta rätta produkter till mitt hår
Emmy
Beauty Star
21/11/24-12:31

Hej!

snabb fråga vilket sla man ta först dag kräm eller solskydd först? är lite vilse :(

tack på förhand !

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
21/11/24-11:13

SVARTA SKÖNHETER

Ralph Lauren Woman Intense EdP

En doft av vita blommor, jasmin, tuberos och apelsinblomma tillsammans med sandelträ och vanilj i en blank, svart flakong med lackfinish och lyxigt gyllene kork.

Vacker doft i snygg förpackning! 🖤✨️

SVARTA SKÖNHETER    Ralph Lauren Woman Intense EdP   En doft
Woman Intense EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
21/11/24-10:56

Älskar designen på BeautyAct's julboxar i år! 💙✨️ Såå fina, tycker jag.

Och innehållet är ju toppen det också! 🥰

BeautyAct's produkter är veganska. 🌸

Har ni någon favorit?

Älskar designen på BeautyAct's julboxar i år! 💙✨️  Såå
Lip Loving Kit Gift Box
Everywhere You Go Beauty Bag
Moisture Magic Gift Box 60 ml
Double Dew Gift Box 60 ml
Ready Set Stay Gift Box
Nikki
Beauty Pro
21/11/24-10:44

Älskar att KICKS gör det så lätt att återvinna! 🥰

Och att sortera rätt... 😁

Rensar, tar slut och ger bort för att göra plats för nya inköp och önskade klappar.

På KICKS hemsida under Hållbarhet kan man läsa mer om Beauty Recycling och KICKS HÅLLBARHETSMÅL! ♻️

Älskar att KICKS gör det så lätt att återvinna! 🥰  Och att
Joelle
Beauty Pro
21/11/24-10:02

Denna looken är en av mina favoriter! Det kan aldrig bli fel med Kicks egna concealer & läppglans. Tillsammans med en av mina favoritparfymer (som jag vunnit från Kicks) och Sol de Janerio misten som är en härlig combo (får komplimanger för hur jag luktar varje gång!) 

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vad tycker ni om looken?
16Bidrag
Hot
Not
Hydra Luminous Concealer 03N
La Vie Est Belle Iris Absolu 30 ml
Bom Dia Jet Set
Bella
Beauty Pro
21/11/24-09:20

🖤BLACK WEEK SHOPPING GUIDE🖤 Tro inte att allt är ett fynd! Vissa butiker höjer sina priser precis innan rean för att sedan sänka dom under Black Week. Jag brukar ta hjälp av sidor som t.ex pricerunner för att se hur priserna ändrats över tid!

Och det viktigaste! Glöm inte att sätta en budget! Sätt en tydlig budget för black week och håll dig till den! Det är så lätt att annars dras med och köpa på sig massa onödiga saker. Ifrågasätt dina köp; Behöver jag verkligen detta?