/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Khalid
Beauty Pro
17/05/26-17:27

vanetino denna parfymen är magisk

Valentino
Uomo Born In Roma Intense 100 ml
Khalid
Beauty Pro
17/05/26-17:26

armani you en väldigt vra doft dom passar alla tillfällen

Armani you
Emporio Armani Stronger With You Intensely Eau de Parfum 50 ml
Khalid
Beauty Pro
17/05/26-17:13

en orrolig parfym anvönder dne dagligen bästa produkten

Tom ford
Oud Wood EdP 50 ml Gift Box
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Chuchu
Beauty Pro
17/05/26-13:26

beställde hem en elf camp liquid blush i färgen "suave mauve" som ska vara en dupe på rare beautys "encourage" som är en favorit. 109kr, så ett kap!

Senaste köp på kicks ✨
Camo Liquid Blush Suave Mauve
Obiisan
Beauty Star
17/05/26-10:09

Jag flyger inte så mycket, men däremot så pendlar jag en hel del i min vardag - tåg och buss, oftast runt 4 timmar per dag. För att inte väskan ska bli för tung så har jag några minis men också fullsize produkter.

Det här följer med mig varje dag i min neccesär. Det ni ser är torrschampo puder (gamechanger), munskölj, tuggummi, toffs, klairs cc kräm, elf lipgloss, rimmel läppstift cappuccino, rimmel läppenna 90s perfect, parfymprov elizabeth arden white tea, elizabeth arden handkräm mini (gudagåva), idun set & refresh mini, spegel, cuadalie återfuktande kräm i testburk. Det brukar finnas en liten hårborste också, men vart den tagit vägen vet jag inte!

Pack Like a Pro
Ready Set Refresh Setting Spray Travel Size 50 ml
Eight Hour Cream Hand Treatment 30 ml
White Tea Eau Fraiche EdT 50 ml
Vinohydra Gel Moisturizer 60 ml
Illuminating Supple Blemish Cream 40 ml
Alicia
Beauty Pro
16/05/26-20:20

Denna underbara shower moussen från ida warg finns i många dofter och på sommaren älskar jag deras sunny infusion, verkligen sommar i en flaska. Rekommenderar starkt till alla!

Sunny Infusion Shower Mousse -  Happy Formula 200 ml
Mariam
Beauty Pro
16/05/26-20:14

Idag från kicks följde denna fina lip liner med mig :)

Senaste köp
All-in-One Lipliner Praline
Nathalie
Beauty Pro
16/05/26-19:45

Halva det här köpet är pga Virre! (kan inte tagga just nu).

Handkrämen från Embryolisse tipsade hon om för ganska längesen och det här är min fjärde tub. Ett givet återköp! Sen har hon tipsat om värmeskyddet från Björn Axén och jag älskar att det fanns i travel size så jag kan testa det innan jag köper en stor.

Handkrämen från Eucerin är en möjlig ersättare till min favorit från Skincity Skincare som tyvärr inte tillverkas längre. Vi får se om den här blir en vinnare!

Sist en palett för ögonskuggor från MAC. Mitt första och enda försök att få ut deras ögonskuggor ur sin förpackning slutade med katastrof så vi får se om den här någonsin blir använd 😂

Mitt senaste köp från Kicks
Pro Palette Compact Eyeshadow Small
UreaRepair 5% Urea Hand Cream 75 ml
Cicalisse Hands & Nails Cream 30 ml
Heat Styling Protection Travel Size 50 ml