/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Susanne
Beauty Star
15/05/26-07:47

Har använt slut på denna Löwengrip Self-tan body mist, tycker den var lite svår att få ett jämnt resultat av men gav lagom färg o doftade gott ej den vanliga bus-doften. Verkar tyvärr som den har utgått.

Återvinning ♻️
Samia
Beauty Star
15/05/26-07:38
Gina
Beauty Pro
15/05/26-07:35

Jag är inte så stolt över förebilden 😅 Så här såg den ut innan och så här ser den ut nu. Det känns så skönt nu att allt är på plats 🌸🌸

✨ Beauty Reset
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Obiisan
Beauty Star
15/05/26-07:18

Jag går just nu en krävande utbildning och är i slutfasen inför examen. Sjukt. Men, därför ser oftast mina morgnar ut såhär: kaffe, någon läpprodukt, handkräm och arbete vid datorn. Det är glowet jag har för tillfället. Det lär se annorlunda ut efter examen... För övrigt, jag hittade fyra läpprodukter vid skrivbordet, någon mer än jag som brukar ha massa sådant vart ni än går?

🌞 Good Morning Glow
Hyaluronic Lip Oil
Eight Hour Skin Protectant 50 ml
Alicia
Beauty Star
14/05/26-22:20

Vi alla kan hålla med om att hitta en bra budgetprodukt är den bästa känslan!! Min rekommendation till er är lumene cc all over concealer, den är både prisvärd och sitter så fint. Köper alltid om den

Budgetfavorit😍
CC All-Over Concealer 2 Medium
Alicia
Beauty Star
14/05/26-21:53
Sofia
Beauty Pro
14/05/26-20:50

Jag har nyligen gått från professionell överpackare till att helst packa smått, och skillnaden i hur irriterad och frustrerad jag blir när jag packar är enorm. 😂

Det bästa jag har gjort är att köpa på mig mini/travel size av i princip alla mina favoriter inom skönhet och hygien. Jag har en necessär som jag samlat allt sånt i så att jag bara kan plocka allt jag behöver när jag packar. Tandkräm, rakhyvel, parfymer, duschtvål, sminkborstar... Jag har till och med en miniatyr av min hårborste! 😁

Kicks har många bra grejer i resestorlek, taggar några favoriter. Även Normal har massor av minisaker som tandkräm, våtservetter och bomullspinnar i liten förpackning.

Som en bonus så förvarar jag allt mitt smink som jag använder till varje sminkning i en necessär på sminkbordet. Det underlättar också lite att få med det mest väsentliga som foundation, ögonbrynspenna och mascara.

Pack like a pro 👝
KICKS Beauty Mini Razor 4 Blades
Glow Brush Matte Black Travel Size
VALENT Born In Roma Coral Fantasy Donna 10 ml
On Set - Long-Lasting Setting Spray 30 ml
Moisture Shampoo 75 ml
Micellar Water For Normal Skin Fragrance Free 500 ml
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner Hair Treatment 60 ml
Anna
Beauty Pro
14/05/26-20:24

Jag startar dagen med kaffe ( ofta koffein fritt), Lätt rengöring med Biodermas micellar och ögonkräm, senaste kanske under ett år nu från Clinique sen kan resterande produkter variera men med mycket fukt och solskydd🥰 Jag äter också en frukost på morgonen ☕

Morning Glow☕✨
Sensibio H2O Limited Edition 500 ml
Sensibio H2O 250 ml
Sensibio H2O 500 ml
Biocils Antichute 200 ml