/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Fadi
Beauty Star
15/07/24-14:43 (redigerad den 15/07/24-14:49)

Valentino - Born in Roma. En fruktig doft som passar perfekt nu på sommaren. Lukten håller även länge på kroppen. Den är på min topp 10.

Valentino - Born in Roma. En fruktig doft som passar perfekt
Alice
Beauty Beginner
15/07/24-13:37

varma färger klär mig曆

varma färger klär mig曆
Sofia
Beauty Pro
15/07/24-11:34

Iiiih Maggisens kollektion med LH cosmetics landade nyss i min brevlåda! 🌈😍 Ska bli så sjukt kul att testa dessa!

Iiiih Maggisens kollektion med LH cosmetics landade nyss i
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
15/07/24-11:30

I'm in love! 🥰

Cashmere & Palo Santo EdP från Donna Karan Cashmere Collection.

Var ju och provdoftade denna kollektion för ett tag sedan och denna doften kunde jag inte glömma.

I'm in love! 🥰  Cashmere & Palo Santo EdP från Donna Karan
Fadi
Beauty Star
15/07/24-11:29

Sunny Stories - Brun utan sol är en otrolig produkt som ger en fin kall solbränd färg. Den torkar snabbt in i huden och håller sig fin länge, nästan en vecka för mig. Kan varmt rekommendera denna ifall man vill ha en kall underton på sin BUS.

Sunny Stories - Brun utan sol är en otrolig produkt som ger
KICKS
Official
15/07/24-10:48 (redigerad den 15/07/24-10:50)

Grattis till vinnarna av Way Out West-tävlingen och stort tack till alla som delade sina festival looker! 🪩 Hoppas att ni är många som vill komma och hänga med oss på festivalområdet i augusti. Vi kommer ha makeupstationer och annat skoj! 😍

@lea valde att göra en tolkning av Alba August makeup och hår från vår photoshoot med henne
@wilma delade en grungeig makeup med rufsigt slickback-hår!
@emelie delade en snygg och glowig look, med fokus på en bas som får sminket att hålla hela dagen!

Grattis till vinnarna av Way Out West-tävlingen och stort
Veronica
Beauty Star
15/07/24-08:53 (redigerad den 15/07/24-08:55)

Mitt senaste köp som kom i brevldåan idag 

Älskar LH:s Fantastick och även deras paletter, så det var självklart att jag skulle köpa dessa. Med en rabattkod, bonus och ett presentkort så blev de dessutom väldigt billiga 

Mitt senaste köp som kom i brevldåan idag   Älskar LH:s
Annika
Beauty Beginner
15/07/24-08:01

Sommarens favoritnagelack är knallrosa! 💅 Det var dock först när jag plockade fram mina favoriter som jag insåg hur nära de ligger varandra i färg! 😂

Essie Watermelon
OPI Koala Bear-y
OPI You're the shade that I want

Sommarens favoritnagelack är knallrosa! 💅 Det var dock