/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mira
Beauty Star
19/11/24-13:36

måste bara rekommendera denna mascaran, fiick den i present och jag kommer lätt köpa om den. Längden men får plus den lilla volymen, wow

Hella Thicc Volumizing Mascara Cuz I'm Black
Dilnara
Beauty Star
19/11/24-13:25

Hej Jag behöver hjälp, söker en bra och söt parfym som har vanilj och karamel doft. Om ni har nån tips skriv gärna. ☺

Annika
Beauty Pro
19/11/24-13:21

Dagens köp blev dessa 2 från Anastasia, Cosmos Eyeshadow Palette och Satin Lipstick i färgen Rose Dream. Så fina de är.

Dagens köp blev dessa 2 från Anastasia, Cosmos Eyeshadow
Cosmos Eye Shadow Palette
Satin Lipstick Rose Dream
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Amanda
Beauty Pro
19/11/24-13:09

hej alla fina! <3 jag själv hade tyckt det va super kul att få följa er andra på typ instagram eller tiktok! många här som e såå duktiga på hudvård,smink och allt annat mellan himmel o jord! vill ni dela med er så gör gärna det så följer jag gärna! <3 delar min med ! @amandaajonasson

***hej alla fina! &lt;3*** jag själv hade tyckt det va super
Ellen
Beauty Star
19/11/24-13:05

så taggad på black weak deals😆😊🌸

Sofie
Beauty Star
19/11/24-13:04

Hej :) jag undra om folk vill tipsa om en bra primer? :)

Smilla
Beauty Star
19/11/24-12:33

Lite tips inför black week:

• Kolla vad för smink, parfym, hudvård och hårvårds produkter du saknar och köp påfyllning under black week
  • Kolla priset innan black week för att se om den är värd att köpa nu
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
19/11/24-12:15

MY SIMPLE MORNING BEAUTY RITUALS:

🍒 Hydration is Key: Start your day with a glass of water to hydrate your skin from the inside out. (warm water preferably) 🍒Gentle Cleanser: Use a gentle cleanser to wash your face and remove any overnight oils. (massage your face for good one minute to increase blood flow and help your products absorb better) 🍒Moisturize: Apply a good moisturizer to keep your skin soft and smooth. (Use Vitamin C in the morning for the brighter effect) 🍒Sunscreen: Don’t forget sunscreen, even if it’s cloudy! Protect your skin from UV rays. 🍒Healthy Breakfast: Fuel up with a nutritious breakfast; it helps your skin glow!

AND START YOUR MAKEUP AND LET EVERY PRODUCT SIT FOR AT LEAST 30 SECONDS BEFORE APPLYING ANOTHER PRODUCT. 💄✨

Hope these tips help you shine all day! ✨ Got any specific beauty routines you follow? 😍✨💞🕊️