/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Frida
Beauty Pro
22/11/24-11:32(redigerad den 22/11/24-11:38)

En mysig julkväll hos mig börjar med att baka pepparkakor som jag sedan dekorerar, tillsammans med mina nära och kära.💫🌟Samtidigt tänder vi ljus som doftar kanel och spelar julmusik.🎼🎶🕯️ När julbaket är klart dricker vi glögg och äter det vi precis bakat, medan vi sätter på en julfilm📽️🎞️🎅🏼

Jag tror Edvin Törnblom är host för juleventet✨😍✨

Taggar: @sahar @anna

Sara.khankan1
Beauty Star
22/11/24-11:07

Jag behöver tips på en bra concealer som jag kan använda varje dag

majaholmstrom
Beauty Pro
22/11/24-10:49

Hej, här kommer ett tips från mig på julklappstips❤ Jag har alltid varit en sån person som alltid haft en och samma parfym ett bra tag sen bytt till en annan och aldrig kunnat använda två samtidigt, har dock efter ett tag ofta lessnat på den jag köpt men nu har jag verkligen hittat min doft och tänkte därför dela med mig av denna till er!

PRADA PARADOXE!!!! Älskar hur den luktar, hur bra den sitter på hela dagen och asså så mycket komplimager jag fått för denna❤ Under julen finns det ofta julboxar med denna i och det skulle jag verkligen tipsa om ifall ni har svårt att hitta julklapp till någon Passar verkligen alla

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har ni testat denna?
15Bidrag
Ja, Älskar
Nej, men vill
Ja, men inte min typ av parfym
Hej, här kommer ett tips från mig på julklappstips❤ Jag har
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
22/11/24-10:32

The Velvet Collection by Dolce&Gabbana ✨️

En exklusiv doftkollektion som lanserades 2011.

Är inte helt säker men tror att dessa endast säljs i Dolce&Gabbana's egna butiker samt via deras hemsida.

På bilden deras Precious Jewel Cage som passar på alla flakonger i denna kollektion. 👑

Många av dofterna låter fantastiska så kika på deras hemsida om ni blir nyfikna.

Något att komma ihåg om man råkar ha vägarna förbi Milano... 😁 Närmaste butiker från Sverige ligger i Hamburg och Berlin.

The Velvet Collection by Dolce&Gabbana ✨️  En exklusiv
Pia
Beauty Star
22/11/24-10:18(redigerad den 22/11/24-10:19)

oj oj, nu börjar de verkligen att närma sig :-) Är de fler som längtar till den 1:e December och får öppna sin kalender ? Kanske redan tjuvstartat ? ;-) Kommer knappt ihåg vad den innehåller så de kommer bli en fin överraskning varje dag fram till julafton ❤

oj oj, nu börjar de verkligen att närma sig :-) Är de fler
Nikki
Beauty Pro
22/11/24-09:54

Magisk morgon kräver en magisk doft:

VALENTINO Donna Born In Roma The Gold EdP ✨️

Detta är en Limited Edition flanker av Valentinos succéparfym Donna Born In Roma EdP.

En solig lättare variant som bjuder på en strålande doft, lite krämig och mjuk med vita blommor, kokosstråk och fräsch mandarin.

Nu till det märkliga. Originaldoften är orientaliskt blommig med viss fruktighet. Ett överdåd av jasminnoter, varmt trä, Cashmere och Guaiac, vanilj och lite svart vinbär, bergamott och rosépeppar.

De har inga angivna doftnoter gemensamt men ändå känner jag, lätt men ändå tydligt, originaldoften efter en liten stund med det lite mer soligt tropiska över.

Älskar ni originalet tycker jag ni ska provdofta denna! Som en lättare variant, dagtid eller till sommaren.

Älskar ni inte originaldoften provdofta denna! Kanske är detta din "Donna"?

Tänk på att det är en begränsad utgåva så vi vet inte hur många eller hur länge den kommer finnas! Provdofta så du är redo att slå till under Black Week eller om den ska skrivas upp på önskelistan!

Ha en magiskt fin dag! 🌞❄️✨️

Magisk morgon kräver en magisk doft:  VALENTINO Donna Born
Born in Roma Donna The Gold EdP 50 ml
Pia
Beauty Star
22/11/24-09:05

Dessa är nu mina produkter jag använder i min dagliga hudvårdsrutin. Serumet har jag haft i flera år och älskar de :-) Sen blev Medik8 en ny favorit, den går så fint in i huden och ger en ordentlig boost till vinterhuden ❤

Dessa är nu mina produkter jag använder i min dagliga
Linn
Beauty Pro
22/11/24-08:26(redigerad den 02/12/24-08:17)

Black Friday-tips från KICKS.se 🖤💄

Passa på att fynda favoriter under Black Friday! Här är mina bästa tips från KICKS.se! produkter jag själv älskar och tycker är värda att spana in:

🌸 Rituals The Ritual of Sakura Shower Foam: Lyxig duschupplevelse med en ljuvlig doft av körsbärsblom. En perfekt “vardagslyx” att unna sig när priset är rätt.

🧖‍♀️ Estelle & Thild Detox Body Scrub: En naturlig kroppsskrubb som gör huden supermjuk och härligt ren. Idealisk för self-care kvällar.

💧 Clinique Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator: En räddare för torr vinterhy! Fuktboost på rea är ett måste.

✨ YSL Black Opium Gift Set: Om du älskar lyxiga dofter är detta en drömdeal. Perfekt att unna sig själv eller ge bort i julklapp.

Det finns verkligen något för alla under Black Friday! Vad spanar ni in på KICKS just nu? 💬

Flera val
Avslutad
Har ni handlat på black friday?🫶🏼
6Bidrag
Ja!🫶🏼✨50%
Inte i år🤗50%