/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Ella
Beauty Star
19/11/24-16:15

Vilken är den bästa ögonfransböjaren? Vill ha så fransarna håller sig hela dagen!

Jullan
Beauty Star
19/11/24-16:05

Vad får jag inte missa att köpa under kicks black week rea??

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vad får jag inte missa att köpa under black week?
19Bidrag
Hudvård!!
Hårvård!!
Smink!!
Nikee💗
Beauty Star
19/11/24-15:49

Har någon något tips på en fin lip combo? Jag har Charlotte Tillburys läpppenna i färgen hot gossip och skulle behöva något till den!💞💞

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Madeleine
Beauty Pro
19/11/24-15:36

Fantastisk body lotion. Måste slå ett slag för denna eftersom jag aldrig hört någon prata om den, den har en fantastisk lukt och återfuktar huden på ett otroligt sätt. Köp!

Body Lotion Beautiful 250 ml
ellaoskarsson1
Beauty Star
19/11/24-15:36

Vad ska man köpa under black week? Behöver bra tips på parfymer och hudvård. Har normal till torr hud och vill uppgradera min hudvårdsrutin❤

Nora
Beauty Pro
19/11/24-15:23

Hjälp!

Minns ni Budgie Calming Centella Pre Makeup Primer? Den lila tuben som gick att köpa på Kicks, den var helt underbar! Huden blev så återfuktad, sminket höll så bra under dagen och min känsliga hy mådde superbra av den... sedan fick jag veta att den inte går att köpa längre, aj mitt hjärta.

Vet ni någon primer som liknar denna och har ett hyfsat bra pris? Gärna någon som innehåller "centella", min hy älskar tydligen det!

feliciiasvensson
Beauty Star
19/11/24-14:48

någon som vet nån hudvård serie som är toppen är extrem känslig hud??

Mira
Beauty Star
19/11/24-13:36

måste bara rekommendera denna mascaran, fiick den i present och jag kommer lätt köpa om den. Längden men får plus den lilla volymen, wow

Hella Thicc Volumizing Mascara Cuz I'm Black