/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
29/11/24-07:21(redigerad den 29/11/24-07:22)

Dag 3: Min favoritparfym

Det här är en av mina favoritparfymer som jag använder mest nu. Den är rätt tung och lite träig men på ett bra sätt. Den passar bra till höst, vinter och kvällstid. Jag älskar dock att ha den dagtid också. Jag fick testa den som beauty tester och har varit fast sedan dess! Får ofta komplimanger för den.

Från hemsidan: Doftfamilj: Blommig, träig, amber DOFTNOTER: Toppnoter: Färsk aromatisk lavendel, magnetisk kardemumma, essentiell neroli Hjärtnoter: Apelsinblomma, Tuberos, Jasmine Sambac Absolutes Basnoter: Vetiver, Patchouli, Tobak, Cistus Absolutes

**Dag 3: Min favoritparfym**  Det här är en av mina
L'Interdit Intense Absolu EdP 35 ml
Johanna
Beauty Star
29/11/24-07:12

Hej! Jag har tänkt att köpa en ny cc cream, har ni något tips på vilken. Den ska gärna vara lätt teckande. Är lumene cc cream bra?

Hej! Jag har tänkt att köpa en ny cc cream, har ni något
carina
Beauty Star
28/11/24-23:36(redigerad den 29/11/24-19:26)

Hej Alla! Jag har en fråga. Är nyfiken på "Skin Treat" och deras produkter. Är själv i medelåldern och min hud börjar bli torrare, skörare och mindre spänstig. Vill dock inte dra igång det stora artilleriet redan. Letar efter något som tar hand om måttliga åldertecken till ett rimligt pris. Någon som prövat dessa produkter/märket och då speciellt till en hud med begynnande rynkor? Hur funkar den för dig? Ha en fin Black Weekend!

Bakuchiol + Peptide Face Elixir 30 ml
Vitalising Peach Flower Face Serum 30 ml
Nutrient Enriched Face Cream 50 ml
Vitalising Peach Flower Eye Cream 15 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nermen
Beauty Pro
28/11/24-22:37

"Klassisk Hollywood Glamour ✨❤️" Denna look är en hyllning till den tidlösa glamouren från Hollywoods gyllene era. Med perfekt skinande vågor i håret, en skarp vingad eyeliner och läppar i en djärv röd nyans fångar den allt vi älskar från 40- och 50-talets ikoniska skönhetsstilar. Nyckelprodukter för att skapa denna look: 👁️ KVD Beauty Tattoo Liner – för den precisa och långvariga vingen. 💄 Dior Rouge Dior Forever Liquid Lipstick i nyansen 999 Forever Dior – den perfekta röda färgen för en matt finish som håller hela dagen. ✨ Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Foundation – för en långvarig, felfri bas som klarar både ljus och kamera. 🌟 MAC Mineralize Skinfinish i Soft and Gentle – för en diskret highlight som framhäver kindbenen. Det här är en look som passar för allt från gala till en elegant kväll. Vad tycker ni om denna klassiska glamour? #KICKSBeauty #HollywoodGlam #TimelessMakeup #RetroInspo #MakeupLovers

"Klassisk Hollywood Glamour ✨❤️" Denna look är en hyllning
Nermen
Beauty Pro
28/11/24-22:34

"Soft Glam med en Retro Touch 🌸✨" Den här looken är inspirerad av tidlös mjuk glamour med en hint av retro-charm. De sotade ögonen och mjuka rosa tonerna på läppar och kinder skapar en feminin och elegant känsla, perfekt för både vardag och fest. Den rosa håraccessoaren sätter pricken över i och ger looken en lekfull touch. Nyckelprodukter för att skapa denna look: 👁️ Anastasia Beverly Hills Soft Glam Eyeshadow Palette – för de perfekta mjuka och sotade ögonen. ✨ NARS Light Reflecting Foundation – för en naturlig finish med strålande lyster. 💄 MAC Powder Kiss Lipstick i nyansen Mull It Over – för den romantiska matta rosa läppfärgen. En look som passar till alla tillfällen – vad tycker ni? Inspirerar den er till att skapa en egen version? #KICKSBeauty #SoftGlam #RetroElegance #MakeupInspo

"Soft Glam med en Retro Touch 🌸✨" Den här looken är
Frost Lipstick Bombshell
Laguna Bronzing Powder 00
Nadia
Beauty Star
28/11/24-22:09

Har någon av er bra förslag på hudvårdsprodukter som ger lyster och återfuktning? Behöver lite tips! Nu när det blir så kallt ute behöver min hud lite extra kärlek

Mimi 🍒✨
Beauty Pro
28/11/24-21:13

Snow and sun // heatless curls 😍❤️🕶️❄️☀️

Snow and sun // heatless curls 😍❤️🕶️❄️☀️
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
28/11/24-21:12

Snow and sunshine ❄️☀️🕶️

Snow and sunshine ❄️☀️🕶️