/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofie
Beauty Star
23/11/24-12:11

Hej! Jag har stora problem med finnar som blir som stora bölder just på hackan. Jag undrar om ni har några tips om vad man kan använda för att bli av med dem? Mvh Sofie

Linn
Beauty Pro
23/11/24-11:51

SHISEIDO EYELASH CURLER

Jag har ALDRIG hört att någon som köpt Shiseido's ögonfransböjare har sagt att de blivit besvikna. Jag testade tre olika ögonfransböjare innan jag äntligen fann den här. Tror inte (och har aldrig hört) att någon har något dåligt att säga om den. Den böjer effektivt, håller hela dagen och får med alla fransar.

Eyelash Curler
Sofie
Beauty Star
23/11/24-11:14

En mysig julkväll hos oss innebär att vi tillsammans laga god mat, sedan åker vi till brorsans grav och önskar han God Jul då han alltid älskade julen. Sedan sätter vi oss ner med tända ljus och äter middagen. När det är gjort så myser vi ner oss i myskläder i soffan med pepparkakor, lussebullar, glögg eller varm choklad och en bra film <3

Jag tror att hosten kommer vara Edvin Törnblom och det hade verkligen varit grymt om det va så, för han är grym på att sprida glädje.

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
23/11/24-10:25(redigerad den 23/11/24-10:30)

SVART SKÖNHET

Det här läppstiftet, MAC Ruby Woo, är (för mig) det självklara valet när man vill ha klarröda läppar. Det håller bra tycker jag och ett måste i sminkväg. Det är värt att köpa om du inte har det perfekta röda läppstiftet redan.

OBS! Testa i butik innan du köper, smink är individuellt.

**SVART SKÖNHET**  Det här läppstiftet, MAC Ruby Woo, är
Macximal Silky Matte Lipstick Ruby Woo
Loulou
Beauty Star
23/11/24-09:37

Jag är jätte nöjd med mitt köp, klumpar inte och man får naturlig look❤

Lash Idole Mascara Set
Jiji
Beauty Star
23/11/24-09:14

doftar gott och håller länge.

Goddess EdP 100 ml
Loulou
Beauty Star
23/11/24-09:06

Bästa parfym , håller länge och doftar så gott ❤❤❤

Goddess EdP 100 ml
Patricia
Beauty Star
23/11/24-05:12

Mitt senaste köp från KICKS är denna fantastiska ögonskuggspalett från Yves Saint Laurent i färgen 200! ✨ Färgerna är så lyxiga och perfekta för både vardag och fest. Jag älskar den sammetslena texturen och hur lätt den är att applicera. Definitivt ett nytt favoritköp! 💄

Mitt senaste köp från KICKS är denna fantastiska