/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
30/11/24-13:35

DAGENS SHOPPING

Nytt micellarvatten och retinolserum!

Ej köpt på KICKS!

**DAGENS SHOPPING**  Nytt micellarvatten och retinolserum!
Skin Active Micellar Cleansing Rose Water 400 ml
Elisabeth
Beauty Pro
30/11/24-12:37

Jag har ett par sminkkatastrofer som jag gärna delar med mig av! En gång när jag var på väg till en fest, applicerade jag för mycket puder under ögonen och det började krackelera efter bara några timmar. Jag lärde mig då att vara försiktig med mängden puder och att alltid använda en lätt applicering för att undvika att det ser kakigt ut. En annan gång försökte jag mig på en dramatisk smokey eye, men det slutade med att jag hade svart ögonskugga över hela ansiktet istället för bara på ögonlocken! Jag lärde mig att alltid göra mina ögon först och använda en primer för att hålla sminket på plats.

Så här i efterhand känns det som små missöden, men de hjälpte mig verkligen att utveckla en mer noggrann och medveten sminkrutin!

Elisabeth
Beauty Pro
30/11/24-12:09

Om ni letar efter franslim ska ni köpa duo! Gillar den gröna mer än den blåa, den är även latexfri!:)

Om ni letar efter franslim ska ni köpa duo! Gillar den gröna
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Elisabeth
Beauty Pro
30/11/24-12:07

Lite halo glow under sminket gör mycket!! Kan inte leva utan denna i min sminkrutin!

Lite halo glow under sminket gör mycket!! Kan inte leva utan
Elisabeth
Beauty Pro
30/11/24-12:06

Denna håller sminket på plats i timmar och timmar, bättre än urban decay..

Denna håller sminket på plats i timmar och timmar, bättre än
Elisabeth
Beauty Pro
30/11/24-12:05

Redkens abc treatment, wow wow wow!! Lite dyrare men så värt för oss som bleker håret. Fick tester på denna och funderar på att köpa fullsize nu.

Redkens abc treatment, wow wow wow!! Lite dyrare men så värt
Acidic Bonding Concentrate 5-Min Mask 250 ml
Acidic Bonding Concentrate Holiday Gift Set
Elisabeth
Beauty Pro
30/11/24-12:02

Kan varmt rekomendera Hickap, så lätta att blanda ut och prisvärt!!!

Kan varmt rekomendera Hickap, så lätta att blanda ut och
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Bubblegum
Emma
Beauty Pro
30/11/24-11:47

Mitt senaste köp från Kicks! "The Wonder Stick Blush Cherry Cola". Älskar färgen!!

Mitt senaste köp från Kicks! "The Wonder Stick Blush Cherry