/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Bella
Beauty Pro
21/11/24-09:20

🖤BLACK WEEK SHOPPING GUIDE🖤 Tro inte att allt är ett fynd! Vissa butiker höjer sina priser precis innan rean för att sedan sänka dom under Black Week. Jag brukar ta hjälp av sidor som t.ex pricerunner för att se hur priserna ändrats över tid!

Och det viktigaste! Glöm inte att sätta en budget! Sätt en tydlig budget för black week och håll dig till den! Det är så lätt att annars dras med och köpa på sig massa onödiga saker. Ifrågasätt dina köp; Behöver jag verkligen detta?

Linn
Beauty Pro
21/11/24-07:41

MITT SENASTE INKÖP

Jag har köpt den här till min fästman. Han har redan parfymen sedan innan. Älskar doften! (Kan ej fotografera då den är inslagen).

Eros Deodorant Stick
Leya07
Beauty Star
21/11/24-07:39

Behöver tips på hur sminket inte ska bli fläckigt <3

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nina
Beauty Star
21/11/24-07:29

hej!! jag är helt ny här men vill slå ett rejält slag för denna otroliga produkt! jag har supertorr och känslig hy men denna har hjälp mig nåt så otroligt! hett tips!

Smart Clinical Repair Wrinkle Face Cream Rich 50 ml
Melina
Beauty Pro
21/11/24-05:42(redigerad den 21/11/24-07:50)

Mitt senaste köp på KICKS en liten julklapp till min sambo 🎁❤️

Mitt senaste köp på KICKS en liten julklapp till min sambo
Luna Rossa Black EdP 50 ml
Johanna
Beauty Star
21/11/24-05:13

Behöver tips på bra håroljor för torrt, frissigt och färgat hår? 😁

Patricia
Beauty Star
21/11/24-03:26(redigerad den 21/11/24-03:28)

En mysig julkväll hos oss är fylld av värme, skratt och dofter av jul. Granen står klädd med glimmande ljus och färgglada kulor, medan julklapparna väntar tålmodigt under. Vid bordet njuter vi av klassiska julsmaker som glögg och pepparkakor, och tillsammans delar vi inte bara gåvor, utan också minnen och glädje. Det är den här magin som gör julen speciell hos oss. 🎄✨

Jag tror att det är Edvin Törnblom som kommer vara host för detta fantastiska julevent! Det vore så kul att få vara en del av denna mysiga och inspirerande start på julen.✨

@Anna @136637946

En mysig julkväll hos oss är fylld av värme, skratt och
Thea
Beauty Beginner
21/11/24-03:11

behöver tips omgående på olina bra mascaror, en mascara som separerar & förlänger fransarna