/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Hoa Tran
Beauty Star
30/11/24-19:39(redigerad den 10/12/24-12:30)

Jag är kär i den the rituals of mehr. Mina 💝

Jag är kär i den the rituals of mehr. Mina 💝
The Ritual Of Ayurveda Bath Foam 500 ml
The Ritual Of Ayurveda Hair & Body Mist 50 ml
The Ritual Of Sakura Body Scrub 250 g
The Ritual Of Ayurveda Body Scrub 300 g
The Ritual Of Ayurveda Hand Wash 300 ml
The Ritual Of Ayurveda Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Ayurveda Rich Body Oil 100 ml
Nikki
Beauty Pro
30/11/24-18:59

JULMYS ☃️🌲🍎

Så långt ifrån Black Friday-reor och julstress man kan komma.

Landar alltid mjukt ute i naturen. Frisk luft, goda vänner, glada hundar och äppelglögg på termos. Jag har haft en underbar dag! 😊

Inte något smink, bara återfuktande hudvård i ansiktet, på läppar och händer. Med denna handkräm från Biotherm får man inte nariga händer.

JULMYS ☃️🌲🍎  Så långt ifrån Black Friday-reor och
Biomains Moisturizing Hand Cream 100 ml
Linda-Marie
Beauty Pro
30/11/24-14:58

passade på att köpa dessa under Black Week!

produkter som jag länge har spanat på och kändes extra lyxigt att jag hade mitt presentkort som jag fick av mina vänner när jag fyllde 40!

Är en riktig highlighter nörd och denna ifrån Anastasia såg helt magisk ut. Längtar till jag får använda den!

odessyey ifrån Milk makeup är magisk det är en hybrid imellan Lip Oil och läppglans. Så fint glitter och känns vårdande och återfuktande på läpparna. Har en sedan tidigare och dessa två är nya färger så jag kände direkt att jag ville testa dessa.

Hickaps cream blush stick har jag hört och sett så mycket bra om. Och färgen Cherry cola verkar magisk! hade den på bevakning och äntligen kom den in i lager igen.

passade på att köpa dessa under Black Week!   produkter som
Odyssey Lip Oil Gloss Adventure
Odyssey Lip Oil Gloss Experience
Glow Seeker Highligher Ethereal
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Anna
Beauty Pro
30/11/24-13:39(redigerad den 30/11/24-13:45)

Mitt senare hemkomna köp 🩵 Fukt- inpackningen och värmeskyddet är favoriter och fuktserumet är till min man

Beställningen som jag skulle fått innan kommer jag få på något sätt sa mannen på kundtjänst till mig, så det ser jag fram emot!

Mitt senare hemkomna köp 🩵  Fukt- inpackningen och
Moisture Hair Mask 200 ml
Linn
Beauty Pro
30/11/24-13:35

DAGENS SHOPPING

Nytt micellarvatten och retinolserum!

Ej köpt på KICKS!

**DAGENS SHOPPING**  Nytt micellarvatten och retinolserum!
Skin Active Micellar Cleansing Rose Water 400 ml
Elisabeth
Beauty Pro
30/11/24-12:37

Jag har ett par sminkkatastrofer som jag gärna delar med mig av! En gång när jag var på väg till en fest, applicerade jag för mycket puder under ögonen och det började krackelera efter bara några timmar. Jag lärde mig då att vara försiktig med mängden puder och att alltid använda en lätt applicering för att undvika att det ser kakigt ut. En annan gång försökte jag mig på en dramatisk smokey eye, men det slutade med att jag hade svart ögonskugga över hela ansiktet istället för bara på ögonlocken! Jag lärde mig att alltid göra mina ögon först och använda en primer för att hålla sminket på plats.

Så här i efterhand känns det som små missöden, men de hjälpte mig verkligen att utveckla en mer noggrann och medveten sminkrutin!

Elisabeth
Beauty Pro
30/11/24-12:09

Om ni letar efter franslim ska ni köpa duo! Gillar den gröna mer än den blåa, den är även latexfri!:)

Om ni letar efter franslim ska ni köpa duo! Gillar den gröna
Elisabeth
Beauty Pro
30/11/24-12:07

Lite halo glow under sminket gör mycket!! Kan inte leva utan denna i min sminkrutin!

Lite halo glow under sminket gör mycket!! Kan inte leva utan