Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Daniella
Beauty Beginner
07/03/24-00:04
Hej! På jakt efter en ny parfym och skulle vilja få lite tips. Jag gillar ”varma” dofter, vanilj, nötig och hudnära. Gillar bla billie eilish parfym så någon liknande eller någon helt annan som ni tycker om✨🩷
Moa
Beauty Star
06/03/24-22:23 (redigerad den 06/03/24-22:23)
Jag undrar om någon vet en produkt som fungerar lika bra som Effaclar duo+, fast från ett märke som är Cruelty-Free?💕💕
Sofia
Beauty Pro
06/03/24-21:48
Fick en parfym av min kära mor! 🥰 Missoni edt har jag haft tidigare för ett antal år sen och nu är den tillbaka i mitt parfymskåp. Detta är sommar på flaska. ☀️ Den är fräsch och fruktig, men även blommig, och den har ett varmt djup som skiljer den från billiga tonårsdofter. Den finns tyvärr inte på Kicks men på andra ställen på nätet och på flygplatser typ. Man kan hitta den till otroligt bra pris nu för tiden!
Fick en parfym av min kära mor! 🥰 Missoni edt har jag haft
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Setta Thomas
Beauty Star
06/03/24-20:19
Nikki
Beauty Pro
06/03/24-18:25
Reafynd BUDGIE hårprodukter 🤍💛
Reafynd BUDGIE hårprodukter 🤍💛
Malin
Beauty Pro
06/03/24-17:33
✨ WISH-LIST ✨ Vad står på er önskelista/villhöverlista just nu? På min står detta gel-kit högst upp.
AnnaML
Beauty Pro
06/03/24-17:01
The Inkey List har kommit till Kicks 🤗 En stor fördel, för alla som undrar i vilken ordning man ska applicera vad, så står det på varje flaska ☺
The Inkey List har kommit till Kicks 🤗 En stor fördel, för
Julia
Beauty Beginner
06/03/24-17:00