/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sorana
Beauty Beginner
01/12/24-12:47

Kylie cosmetics!! jag är sååå kär i hennes produkter! speciellt i hennes lip kits!! <3 , vad är eran favorit produkt från Kylie cosmetics? <3

Matte Lip Kit 800 One Wish
Sofia
Beauty Pro
01/12/24-12:29

**Dag 1: ansiktsmask ** ♥

En snabbverkande gelmask med naturliga AHA-syror som exfolierar, slätar ut och ger hyn en omedelbar lyster. ✨

**Dag 1: ansiktsmask ** ♥  En snabbverkande gelmask med
Marian
Beauty Pro
01/12/24-12:03

Blev ett köp på en av mina favorit mascaror från Loreal samt micellärvatten från Garnier Kunde inte motså det billiga priset!

Blev ett köp på en av mina favorit mascaror från Loreal samt
Volume Million Lashes Panorama Mascara Black
Micellar Cleansing Water All-in-1 for Normal & Sensitive skin 400 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nadia
Beauty Star
01/12/24-11:14

Nu har jag öppnat upp första luckan i Lumenes julkalender. Ska bli så kul att testa denna blush då jag haft ögonen på den ett tag :)

Nu har jag öppnat upp första luckan i Lumenes julkalender.
Advent Calendar 2024 – 24 Nordic Beauty Secrets
Nikki
Beauty Pro
01/12/24-10:23

BLACK WEEK Shopping Guide

Planera vad du vill ha eller behöver, även presenter och julklappar. Sätt en budget och jämför priser. Handla därefter det viktigaste under Black Week och avvakta med det du är villig att chansa med.

För efter Black Week kommer Cyber Monday och därefter släpps ofta ännu mer. Det är under första veckan i december jag köpt både adventskalendrar och julaskar till halva priset. Har äntligen lärt mig läxan! 😁

Mycket pengar 💰💰💰 att spara om du har is 🧊 i magen OM du ändå tänkt köpa det förstås!

BLACK WEEK Shopping Guide   Planera vad du vill ha eller
Linn
Beauty Pro
01/12/24-09:42

TIPS: NU SMYGSTARTAR CYBER MONDAY!

Fortsätt göra fynd! (Gäller ej i butik!)

**TIPS: NU SMYGSTARTAR CYBER MONDAY!**  Fortsätt göra fynd!
Malin
Beauty Pro
01/12/24-09:12

Senaste dagarnas fynd ❣ Påfyllning med produkter från Depend när det var 30% samt att jag hade turen att få ett stämpelkort från BeautyAct så jag passade på att välja denna fina palett.

Senaste dagarnas fynd ❣ Påfyllning med produkter från Depend
Gel iQ Nail Polish Pre-Cleanser Step 1 35 ml
Gel iQ Nail Polish High Shine Cleanser Step 5 35 ml
Gel iQ Nail Polish 1096 Milky White
Gel iQ Nail Polish 1002 French Pink
Mania Eyeshadow Quad Nude Mania
Karin
Beauty Pro
01/12/24-08:52

dag 1, första luckan är öppnad

dag 1, första luckan är öppnad
Advent Calendar