/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Pion
Beauty Pro
22/11/24-21:44(redigerad den 22/11/24-21:45)

Mina senaste köp från Kicks Jag var så nöjd med Dior stick foundation att jag köpte contouren också. Den har jag använt c. 2 ggr. Har nog ingen vana av att använda contour. Däremot gillar jag verkligen bronzer. Denna från YSL är rätt ljus vilket blir perfekt tycker jag. Jag är inte ute efter en solbränna, utan bara ge lite mer färg nu när jag är så blek. YSL har verkligen blivit ett riktigt bra sminkmärke 2024, en ny favorit hos mig. Blushen har jag inte heller kommit i min rutin än. Så mycket lättare att köra på en puderrouge tycker jag. Klicka på bilden så ser ni produkterna

**Mina senaste köp från Kicks** Jag var så nöjd med Dior
Forever Skin Contour Stick Light Contour
YSL Make Me Blush Liquid Blush 44
Sidar
Beauty Star
22/11/24-20:07

en mysig och drömmig julkväll hos mig och min familj börjar med att vi sätter på brasan i vardagsrummet och goser med julfika, filtar och varm te. Julgranen är på och allt är bara mys mys mys ❤🎄🎅

jag tror edvin törnblom kommer vara host på eventet, älskar hans podd så de hade varit fett om det va sant.

taggar @nikk @nik

en mysig och drömmig julkväll hos mig och min familj börjar
Bedur
Beauty Pro
22/11/24-19:51

Nmr 1 concealer: Diors Backstage Face & Body Flash Perfector Concealer Nu har jag verkligen testat allt, loreal, maybelline, revlon, nyx, mac, huda beauty osv osv men denna är otroligt fin på huden. Den lätt att applicera, silkeslen att blanda ut, medel-hög täckning och du behöver bara lite grann. Värd varenda krona, mina underögon har aldrig sett så silkeslena och ljusa ut som nu. Min nyans är 2CR

Nmr 1 concealer: *Diors Backstage Face & Body Flash
Backstage Face & Body Flash Perfector Concealer 2 CR Cool Rosy
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
misoose123
Beauty Star
22/11/24-19:50(redigerad den 22/11/24-19:52)

Den har jag köpt sist hos kicks och den innehåller 2 mascara , 3 lip gloss , en blush och en palette eyeshadow , de är rätt bra som en julklapp eller som en present till dig själv med hela collection i ett paket ! :)

Den har jag köpt sist hos kicks och den innehåller 2 mascara
misoose123
Beauty Star
22/11/24-19:41

Hej! jag behöver tips om foundation som inte blir mörkare på kvällen ? jag fick veta från min makeup artist att man ska blanda två shades för att kunna ha samma färg hela dagen eller under festen

Gabija
Beauty Beginner
22/11/24-17:31

Hej, har suttit nu flera dagar man kan aldrig hitta en bra concealer, har en kombinerad hud vilken gör mer svårare att hitta just den rätta. alls tips och hjälp kommer jag va tacksam för☺

majaholmstrom
Beauty Pro
22/11/24-16:42

Hej, Suttit nu hela eftermiddagen hahah och letat en blush helst puder men som är lite mörkare och inte så rosa nästan mer lite röd om ni fattar hur jag menar

Är det någon som har tips? Länka gärna om det går annars skriv bara vad den heter❤

zeynab
Beauty Star
22/11/24-15:36

En underskattat smink produkt som jag anser vara jättebra är, Isadoras glow stick sparkling highlighter. Den är så krämig, glowig och ger en sån fin finish. Den är även budget friendly. Har testat flertal olika stick highlighters men denna är lätt den bästa!

Glow Stick Highlighter 24 Sparkling Beige