/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Emma
Beauty Star
01/12/24-22:09

Som någon som avgudar att testa smin så måste jag tipsa om en FANTASTISK produkt från ingen mindre än ANASTASIA BEVERLYHILLS det är derass cream bronzer. Skulle vilja påsta att den passar alla hudtyper samt den läger sig som smör på huden✨fnatastiskt piggmen + den är på cyber monday rea så passa på att fynda 💋

Som någon som avgudar att testa smin så måste jag tipsa om
Sofia
Beauty Pro
01/12/24-19:55

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 5 – Blush 😊

Det finns inga bättre blush än Duo dimension från LH cosmetics! Sjukt fina färger, vacker lyster, även fina som ögonskuggor, och det blir så snyggt med två färger, det ger verkligen ansiktet dimension. 👌🏼 Min favorit är den bruna i den som LH släppte i samarbete med Margareta Grääs, men den jag använt mest ser ni ju är den ljusa, kalla rosa. Oslagbara allihopa! 🩷

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 5 – Blush 😊  Det finns inga
Duo Dimension Charming
Duo Dimension Area
Sofia
Beauty Pro
01/12/24-19:47(redigerad den 01/12/24-19:55)

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 4 – Lip gloss 🫦

Detta läppglans i färgen Fig från Haus Labs är så otroligt fint, tror det är en sån där färg som passar alla. 😊

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 4 – Lip gloss 🫦  Detta
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
01/12/24-19:35(redigerad den 01/12/24-19:38)

Dag 5: Mitt favoritpuder

Clinique Blended Face Powder

Jag tycker mycket om det här pudret. Det är inget settingpuder men jag använder det som det ibland men också för att matta ner. Uppskattar att det inte lägger sig i fina linjer.

**Dag 5: Mitt favoritpuder**  *Clinique Blended Face Powder*
Blended Face Powder Transparency 3
linn033
Beauty Beginner
01/12/24-19:24

Använder alltid mig av dessa hårprodukter

Använder alltid mig av dessa hårprodukter
Leave-in Conditioner Spray 150 ml
UV & Heat Protection Spray 150 ml
Volume Conditioner 500 ml
Nathalie
Beauty Pro
01/12/24-19:17

Mitt senaste köp:

Fick hem mina Black Friday-fynd igår! Det här är några av mina favoriter. Foundation från Nars passade min hudton perfekt! Har bara testat highlightern lite snabbt och ser fram emot att testa pudret. Tog den lilla storleken för att testa först 🙂

Mitt senaste köp:  Fick hem mina Black Friday-fynd igår! Det
Light Reflecting Foundation Oslo
Mini Translucent Loose Powder Ultra Blur Translucent
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
Nikki
Beauty Pro
01/12/24-19:08

Smart och säker paketering! 😃

Kanske är det bara jag som inte sett detta innan men vilket smart sätt att kunna använda en och samma storlek på kartonger även när de beställda varorna är mindre. En kartongskiva som sätts på passande höjd precis som en hylla i garderoben eller en plåt i ugnen och därunder låg min beställning still, tryggt och säkert. 😃

Smart och säker paketering! 😃  Kanske är det bara jag som
Nathalie
Beauty Pro
01/12/24-18:44

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 1: Lättanvänt men hållbart nagellack.

Jag kan inte gå och fixa mina naglar oavsett hur mycket jag skulle vilja, men är glad över att ha hittat den här serien. Ett gellack från Essie som inte kräver UV-lampa. Överlacket finns som både glansigt och matt

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️  Dag 1: Lättanvänt men hållbart
Gel Couture 473 V.I.Please
Gel Couture Top Coat
Gel Couture 01 Matte Top Coat