/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Heidi
Beauty Pro
27/11/24-16:00

Vad är eran vinter doft? ✨

Är personligen en gourmand tjej så vanilj och socker är min favo. Atm bär jag Bille elish den guldiga och "let the good times roll" från lush. Det är en oemotståndlig kombo som har gett mig sååååå många komplimanger! Man luktar en en sät vanilj kaka!!! Jätte ätbar.

Har ni något tips på någon doft ni har fasnat för?

Vad är eran vinter doft? ✨  Är personligen en gourmand tjej
Eilish EdP 100 ml
zeynab
Beauty Star
27/11/24-15:45

Har nyligen testat Maison Mataha Escapade Gourmande parfymen och här är mina åsikter kring parfymen.

Av första sprayen fick jag ganska stark etanollukt lukt, som efter några minuter försvann. Efter det luktade parfmen ganska likt Lattafa Eclaire, men med lite mer rökighet vilket jag verkligen gillade. Det var mer sirapkola/bränt socker än supersöt kolglass. Rökigheten utvecklades mer, och vid en tidspunkt ville jag beställa en full size flaska av parfymen. Men efter ca 5 timmar kunde jag knappt känna lukten av det alls, varken på kläderna eller handleden. Så det här är en trevligt parfym men inte något som jag anser vara "wow" eller värt priset.

Om man letar efter en vanilj parfym som håller under långt tid, och som är värt priset finns det flertal alternativ än denna

Har nyligen testat Maison Mataha Escapade Gourmande parfymen
Frida
Beauty Pro
27/11/24-13:15(redigerad den 27/11/24-13:30)

🖤Svarta skönheter🖤

Mitt to go läppstift, ett superfint läppstift som är ganska neutralt och håller länge🩷

🖤Svarta skönheter🖤  Mitt to go läppstift, ett superfint
Lustreglass Lipstick $Ellout
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
David Asaad
Beauty Beginner
27/11/24-11:42

Hejsan!! Jag har nyligen testat paco rabanne one million gold. Personligen tycker jag väldigt mycket om doften. Jag tycker att den på ett sätt imponerar med den lyxiga doften, som består av fräsch citrus och kryddor med noter av läder, amber och trä. Den är elegant, kraftfull och håller länge, vilket enligt mig gör den perfekt både för vardag och fest eller varför inte i skolan!

Ps: Perfekt att ge bort som julklapp!

Linn
Beauty Pro
27/11/24-10:28(redigerad den 27/11/24-10:29)

Ni som använder krämbronzer!

Har ni tips på hur man får bästa möjliga resultat? Använder ni borste eller svamp? Om borste, vilken tycker ni är bäst?

**Ni som använder krämbronzer!**  Har ni tips på hur man får
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
27/11/24-10:23

On a casual day, I just make wings with the eyeliner and add falsies in the corner. and voila!!! I'm done ❤

On a casual day, I just make wings with the eyeliner and add
Linn
Beauty Pro
27/11/24-10:11

Dag 1: Bästa contoursticket!

Det här contoursticket från Anastasia har en kall brun färg och passar bra för att framhäva det i ansiktet du vill framhäva (tex kindben eller näsa). Det är lätt att blenda och håller hela dagen.

Stick Contour Shadow
Sofia
Beauty Star
27/11/24-09:28

Detta är min absoulta favorit parfym får så mycket komplimnager när jag använder denna! Nu såg jag att det är 25% på all doft så hade passat på att testa den nu!

Voce Viva Intense EdP 50 ml