/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
25/11/24-10:46

Hur såg du ut för ca 10 år sedan?

Känner ni igen mig? ;)

**Hur såg du ut för ca 10 år sedan?**  Känner ni igen mig?
Nikki
Beauty Pro
25/11/24-10:32

👀🖤 SVARTA SKÖNHETER 🖤👀

Lancôme Le 8 Hypnôse Mascara - med en formula tillverkad av 91% vårdande svart balm berikad med åtta vitaliserande aminosyror. Starkare och fylligare fransar utlovas.

"Le 8 Hypnôse är ett statement för en mer hållbar lyx: från formulan framtagen med 5% etiskt framställt, "Fair for Life”-certifierat sheasmör från Burkina Faso, till de revolutionerande fibrerna tillverkade av 100% förnybara resurser, allt inkapslat i en återvinningsbar glasförpackning."

Mascaran passar känsliga ögon.

Var en gång för länge sedan Beauty Tester för denna exklusiva mascara. Tyckte dock den var svår att applicera. Trots att jag tittade flera gånger på instruktionsfilmen kändes det inte som att jag använde rätt borstteknik.

Men att titta på är den tveklöst den vackraste mascara jag ägt. Gjord av glas ser den nästan ut som ett konstverk. Har aldrig behållt en tom mascara förut men denna kommer inte att slängas, inte ens för återvinning. 😍

👀🖤  SVARTA SKÖNHETER  🖤👀  Lancôme Le 8 Hypnôse Mascara -
Le 8 Hypnôse Mascara 1 Noir Sculptural
Nikki
Beauty Pro
25/11/24-09:41(redigerad den 25/11/24-09:44)

🖤🌹 La vie est belle L'Elixir EdP 🌹🖤

Ingen har nog undgått Lancôme's storsäljare La vie est belle EdP.

Men har ni provdoftat den senaste flankern av denna?

Jag tycker om flera av Lancôme's parfymer men så här modiga med doftnoterna brukar de inte vara. Jag lovar att denna fruktiga gourmanddoft med sin moderna och lekfulla twist sticker ut! Och gourmanddofter utan vanilj är inte heller så vanligt.

Vacker flakong med det ikoniska leendet och en doft som definitivt höjer humöret. En glad och lite annorlunda gourmanddoft. Fruktig och blommig. En färgstark swirl av hallonlikör, viol och ros i härlig kombination som senare får sällskap av basnoterna, kakaosmör, läder och cederträ.

En doft som, inte bara till namnet, firar livet och glädjen och håller väldigt länge!

Taggar även originaldoften för den som inte känner till "familjen". TIPS! Originaldoften (50 ml) kommer i KICKS Julkalender 50% i Lucka 11!

🖤🌹 La vie est belle L'Elixir EdP 🌹🖤  Ingen har nog
La Vie Est Belle L'Elixir EdP 50 ml
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
25/11/24-08:15

BUDGET-TIPS! 💧💧💧

Idag dessutom 25% på HUDVÅRD

Nu har jag testat denna återfuktande sheetmask från Dr Ceuracle och jag är jättenöjd.

Hyal Reyouth Lifting Mask är en sheetmask som innehåller sex olika typer av hyaluronsyra som ger intensiv återfuktning till torr hud. Den är dessutom galet prisvärd så den här kommer jag definitivt köpa om.

Taggar även två andra. En med bidrottninggelé som vårdar, återfuktar och ger glow. Innehåller C-vitamin. Den andra, Tea tree, passar irriterad och känslig hud!

BUDGET-TIPS! 💧💧💧  Idag dessutom 25% på HUDVÅRD   Nu har
Hyal Reyouth Lifting Mask 23 ml
Royal Vita Propolis Anti-Oxidant Mask 25 ml
Tea Tree Purifine Soothing Mask 25 ml
Nikki
Beauty Pro
25/11/24-07:26

God morgon alla! 😀

På fredag är det Black Friday så idag börjar Black Week på riktigt!

Lön och för många startskottet för julhandeln.

Jämför priser, gläds åt att kanske kunna unna dig att testa en dyrare ansiktskräm än vanligt eller ge bort en lyxig julklapp som faktiskt passade din budget. Och glöm inte att ställa dig frågan om "fyndet" är något du verkligen behöver/vill ha? Ta ett break i gallerian och drick något gott eller gå ut på balkongen eller i trädgården några minuter så är det lättare att tänka klart. 💡💰😃

KICKS börjar denna Black Week med 25% på hudvård idag, imorgon 25% på makeup och på onsdag 25% på doft. Därefter följer några dagar med 25% på allt. Vissa produkter och varumärken ingår inte. Vilka står bl a på hemsidan.

Ett varumärke jag verkligen gillar är Lancôme och det är också ett av de väldigt få varumärken (kanske t o m det enda) där jag har favoritprodukter inom både hudvård, makeup och parfym.

På bilden: Ett ljuvligt återfuktande serum, bästa mascaran (enligt mig) och en ny parfym jag redan efter första provdoftningen visste att jag ville ha, en spännande och fruktig gourmanddoft utan vanilj.

God morgon alla! 😀  På fredag är det Black Friday så idag
Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
Hypnôse Mascara 001 Black
La Vie Est Belle L'Elixir EdP 50 ml
Leya07
Beauty Star
25/11/24-01:37

Vad föredrar ni att blanda ut krämprodukter med? Borste eller beauty blender?

Arezo
Beauty Star
24/11/24-23:49

Någon som kan tipsa på en brun ögonpenna och mascara?❤

majaholmstrom
Beauty Pro
24/11/24-23:18

Tips❤ Nu kommer ju vintern och då är ett måste för mig att lägga brun utan sol så här kommer tips på lite olika både för ansiktet och kroppen som jag verkligen ÄLSKAR❤❤❤✨

Fake It Till You Make It Self Tan Mousse 200 ml
Glow Your Own Way Clear Self Tan Gel 473 ml
Bronze Glow Self Tanning drops 30 ml
Luxurious Tanning Face Mousse 100 ml
Face Kabuki Brush
Self-Tanning Mitt