/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
30/11/24-08:30(redigerad den 30/11/24-08:48)

Dag 4: Bästa essence/toner

Det här är den fjärde eller femte flaskan (minns ej exakt) jag köper av den här produkten. Jag är annars en sådan som gillar att testa nytt hela tiden. Jag upplever att den ger mycket glow och återfuktar ordentligt. Den är ett måste i mitt badrumsskåp. Jag använder den efter rengöring.

**Dag 4: Bästa essence/toner**  Det här är den fjärde eller
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Starlight
Beauty Star
30/11/24-01:20

Har någon testat den nya Maybelline Sky High Space Diamond Mascara? ✨✨is it worth it?

Har någon testat den nya Maybelline Sky High Space Diamond
Sofia
Beauty Pro
29/11/24-18:34

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 3 – Liquid eyeshadow

Sparkl från LH cosmetics är märkets största succé någonsin, och man förstår varför! Har aldrig hört ett enda negativt ord om denna produkt. Jag har alla 8 färger som ni ser i bilden. 😁🌈✨️

De är superglittriga, lätta att använda, mångsidiga, otroliga. Även en riktig makeup rookie lyckas lätt att göra en snygg, glittrig sminkning med Sparkl. Det går typ inte att misslyckas! ✨️ Och det kan ALDRIG bli för mycket glitter. 😉

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 3 – Liquid eyeshadow   Sparkl
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Blink
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Glitz
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Charm
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Delish
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Magic
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Flirt
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Adore
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Tease
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
29/11/24-15:59

ÄKTA SKÖNHET är alltid vackrast !!!

Önskar alla fina, generösa och unika community-vänner en underbar helg!

Nu blir det glöggmingel! 🎅🥰

ÄKTA SKÖNHET är alltid vackrast !!!  Önskar alla fina,
Linn
Beauty Pro
29/11/24-15:04(redigerad den 29/11/24-15:08)

HICKAP WONDER STICK CORALICIOUS

Äntligen fanns det EN kvar på Hickaps hemsida och den hoppas jag att jag hann beställa! Har den andra (Bubblegum) som också är limited edition och har suktat efter Coralicious länge! Det blir mitt tredje blush stick från Hickap.

**HICKAP WONDER STICK CORALICIOUS**  Äntligen fanns det EN
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Emelie
Beauty Beginner
29/11/24-15:00

Hej! Jag behöver hjälp! Har googlat sönder men hittar inte det jag behöver - nyanshjälp!!! Clinique Superpowder double face powder. Vilka undertoner har de olika nyanserna?! Klem✨

Cecilia
Beauty Star
29/11/24-13:40

Kom på att jag glömt dela ett av mina senaste köp från Kicks. Jag ville testa en brun mascara då jag har svart, blå och grön innan. Läste på lite innan om olika mascaror och fasnade för Isadorar Hyper Allergenic. Wow allså mina fransar ser så långa ut och den klumpar sig inte väldigt fin och framhäfer mina ögon mycke mer än vad svarta mascaran jag hade innan göt. Super nöjd!!

Har du provat den vad tycker du ?

Kom på att jag glömt dela ett av mina senaste köp från
Cecilia
Beauty Star
29/11/24-13:27

Min inköps lista för Black Friday men tyvärr fanns varken Iduns läpp penna eller Iduns Setting eller Fix spray m. Men bästa Clarins SOS lasches Serum fanns 😍. Är ett frans serum med fär( brun) . Mina fransar har blivit så långa och fina och dom har blivit mörkare var riktigt ljusa innan. sååå nöjd med detta serum så självklart passar jag på och köper en extra när det är rea 😊

Min inköps lista för Black Friday men tyvärr fanns varken