/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
28/11/24-08:35

Ej tvätta ansiktet på morgonen?

Har läst att fler och fler verkar sluta tvätta ansiktet på morgonen innan er hudvårdsrutin. Det ska tydligen göra ansiktet mindre torrt. Jag undrar om ni byter örngott väldigt ofta istället? Kanske en dum fråga men jag är nyfiken.

**Ej tvätta ansiktet på morgonen?**  Har läst att fler och
Linn
Beauty Pro
28/11/24-08:27

Dag 2: Min favoritpalett

Min nyfunna favoritpalett är den här från LH cosnetics. Den har kalla och neutrala nyanser (har kall underton) och det är accentfärger till grönt som gör sig bra till mina gröna ögon. Ögonskuggorna är välpigmenterade och trillar inte ner under ögonen.

**Dag 2: Min favoritpalett**  Min nyfunna favoritpalett är
Daybreak Palette
Julia
Beauty Star
28/11/24-07:55

har sett att det finns mascara primer och e lite sugen på och testa de men undrar om det ger nån skilland att ha primer och mascara till att bara använda mascara för sig ? <3

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
28/11/24-07:35

Julmys i badrummet 🛁🎅

Dock inte med jultomten...😄

Älskar långa varma bad som avkoppling! 🛁🥰

Byter gärna ut min shower gel mot någon duscholja på vintern när huden är torrare. Gillar t ex de från Rituals och Skincity Skincare. Känns dessutom lite lyxigt.

Body scrub använder jag på vintern också men inte lika ofta som på sommaren.
Denna från FENTY är helt underbar. Doftar ljuvligt 🍒 och huden blir silkeslen. Tyvärr ganska dyr så man får passa på när det är rea. Men det är en stor tub som räcker länge.

Julmys i badrummet 🛁🎅  Dock inte med jultomten...😄
Cherry Dub Triple Action AHA Body Scrub 240 ml
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
Shower Oil 250 ml
Nikki
Beauty Pro
28/11/24-05:42

24 dagar av skönhet 🌸✨️

DAG 2 - Makeup - BLUSH Stick

PIXI On-The-Glow Blush

Av de krämblush, stick och flytande jag testat är detta från PIXI min favorit.

Ett återfuktande och påbyggbart stick för kinder och läppar berikat med bl a aloe vera och ginseng som ger en rosig look med naturligt glow.

100% veganska.

Finns i flera färger. Jag har färgen Fleur. 🌸

24 dagar av skönhet 🌸✨️  DAG 2 - Makeup - BLUSH Stick
On-The-Glow Blush Fleur
On-The-Glow Blush Juicy
On-The-Glow Blush Ruby
Nikki
Beauty Pro
28/11/24-00:14

Nu ingår även adventskalendrarna i 25% på ALLT! 🎁

Vissa varumärken, julaskar och Nice Price-produkter ingår ej.

Nu ingår även adventskalendrarna i 25% på ALLT! 🎁   Vissa
24K Holiday Advent Calendar
Advent Calendar
Advent Calendar
Advent Calendar 2024 – 24 Nordic Beauty Secrets
Advent Calendar
Advent Calendar
Classic Advent Calendar
Advent Calendar
Nikki
Beauty Pro
27/11/24-22:57

PARFYMER! 🥰

Det är så roligt när man hittar en parfym man älskar som inte så många har.

Men, det finns väl ibland också en anledning till varför vissa är så populära! 😍😃

Två som jag INTE är ensam om! 😂

PARFYMER! 🥰  Det är så roligt när man hittar en parfym man
Paradoxe EdP 50 ml
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Paradoxe EdP 50 ml Gift Box
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Sofia
Beauty Pro
27/11/24-22:33

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 1 – Läppbalsam

Nya Lip repair från Skinome är BÄST! ❤️ Jag blir alltid besviken på läppbalsam för att de inte gör någon skillnad för mina torra läppar men detta funkar verkligen, även på mina uttorkade läppar som lätt spricker och blir nariga. 🙌🏼 Det innehåller bara sånt som är bra för läpparna, inga onödiga grejer som parfym eller konserveringsmedel. Bra pris med tanke på att Skinome är ett dyrt indiemärke. Inte mycket dyrare än ett liknande men sämre läppbalsam från The Ordinary. 😊

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 1 – Läppbalsam   Nya Lip repair
Lip Repair 15 ml