/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
06/12/24-08:02

Dag 10: Min favoritconcealer

Detta är en mediumtäckande concealer från Maybelline som jag tycker mycket om. Jag använder färgen 05 då den är rosaaktig vilket neutraliserar blå toner som ibland kan träda fram under ögonen, tex när man är trött. Kunde ej tagga 05 Brightner av någon anledning så jag taggar färgen Light istället.

**Dag 10: Min favoritconcealer**  Detta är en mediumtäckande
Instant Anti-Age Eraser Multi-Use Concealer Light
Nikki
Beauty Pro
06/12/24-07:50

✨️ Burberry Goddess EdP ✨️

En helt underbar aromatisk gourmanddoft. En doft som är varmt kryddig, mjuk och feminin men även ger lugn och styrka.

Tre olika vaniljdoftnoter i kombination med lavendel, ingefära och kakao ger en elegant vaniljdoft perfekt komponerad. Så långt ifrån sötsliskig syntetisk vanilj man kan komma.

Parfymen är vegansk och finns som refill. Nu till jul även julask.

Nyligen lanserades flankern Goddess Intense EdP. I korta drag mindre vanilj och mer lavendel. Bör provdoftas då den på mig blev som en unisexdoft.

Så alla gudinnor, le inåt och bjud på ett leende utåt! Det är fredag och DU är FANTASTISK! ⭐️

✨️ Burberry Goddess EdP ✨️  En helt underbar aromatisk
Goddess EdP 100 ml
Goddess Refill EdP 150 ml
Goddess EdP 50 ml Gift Box
Goddess Intense EdP 30 ml
Goddess Intense EdP Refill 150 ml
Goddess Body Lotion 200 ml
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
06/12/24-07:49

Julmys-rutin; En stund med tända ljus, en kopp kaffe & lite TLC för utsatta och torra händer 🕯️☕️

Julmys-rutin; En stund med tända ljus, en kopp kaffe & lite
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
06/12/24-07:34

Dag 6: eyelash serum

Dag 6: eyelash serum
Nikki
Beauty Pro
06/12/24-06:26

24 dagar av skönhet

Dag 10 - Parfym

CLEAN CLASSIC Vanilla Cloud EdP är något så ovanligt som en CLEAN-doft med vanilj.

Den öppnar med noter av vaniljorkidé och bergamott (citrus). Lätta blommiga hjärtnoter och i basen vanilj, sandelträ och mysk.

En lite annorlunda, både söt och fräsch, dagdoft.

100% vegansk 🌸

24 dagar av skönhet   Dag 10 - Parfym  CLEAN CLASSIC Vanilla
Classic Vanilla Cloud EdP 30 ml
Yara
Beauty Star
06/12/24-02:51

Girlssss!! Behöver tips på bästa herr parfymen enligt er. Gärna något ifrån Gåvosetten för Jul.

Hevy
Beauty Star
06/12/24-02:35
Vian
Beauty Star
06/12/24-01:29

KöpTips: bästa parfymen jag någonsin köpt.

KöpTips: bästa parfymen jag någonsin köpt.