/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Vien
Beauty Star
03/12/24-00:55

goot

Couture Mini Clutch 100 Stora Dolls
Everyday Perfection Mascara Mascara
Precision Concealer Brush 150
Sofia
Beauty Pro
02/12/24-22:06

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 6 – Foundation

Haus Labs är helt klart ett dyrare märke, och visst hade det varit trevligt om denna foundation kostade typ hälften så mycket som den gör, men den är ta mig fan värd pengarna! Skulle rekommendera den till alla, oavsett hudtyp, hudfärg och underton. Det är hands down den bästa foundation jag någonsin haft. 👌🏼 Den täcker lagom och går att bygga upp, är inte uttorkande, ger FANTASTISK lyster och ser ut som riktig hud. Älskar! ❤️

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 6 – Foundation   Haus Labs är
Nathalie
Beauty Pro
02/12/24-20:23

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 3: foundation. Jag har varit på jakt efter en ny foundation och har därför testat en hel del den sista tiden. Här i forumet fick jag tips om Nars men den fanns inte att testa någonstans lättillgängligt för mig... Så, jag fyllde i fem produkter jag vet passar mig färgmässigt och valde att chansa på att Kicks hjälp att hitta rätt nyans skulle funka. Var så nervös eftersom det ändå är en rätt dyr produkt, men utan att ha testat ordentligt så måste jag säga att det funkade otroligt bra!

Så jag vet inte om jag kan rekommendera Nars än, men Dior Forever Skin Glow är toppen om man vill ha en inte helt täckande foundation och trots namnet tycker jag att den är lite åt det matta hållet

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️  Dag 3: foundation. Jag har varit
Forever Skin Glow 24h Hydrating Radiant Foundation 0 N Neutral
Light Reflecting Foundation Oslo
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nathalie
Beauty Pro
02/12/24-19:41

Mitt senaste köp:

Jag har två paletter från Morphe sen innan och passade på att köpa en till. Så fina färger!

Jag har tjatat om min nyfunna kärlek till läppstift. MAC är ju fantastiska men snäppet vassare är det här från Lancôme. Jag köpte ett när det såldes ut och var så ledsen att det slutade säljas. Döm min förvåning när det plötsligt fanns igen!? Då hade jag redan köpt de här två från MAC men jag var bara tvungen att köpa ett ändå

Mitt senaste köp:  Jag har två paletter från Morphe sen
Macximal Silky Matte Lipstick You Wouldn't Get It
Macximal Silky Matte Lipstick Kinda Sexy
9G Sunrise Glow Artistry Palette
L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick 82
Karin
Beauty Pro
02/12/24-19:31

dag 2: ansiktsrengöring 🤶

lyckades inte tagga skin treat brightening enzyme face cleanser

dag 2: ansiktsrengöring 🤶  lyckades inte tagga skin treat
Sensibio Gel Moussant 200 ml
Velvet Cleansing Milk 200 ml
Michelle
Beauty Star
02/12/24-18:35

Hejj, har ni något bra tips på en brun utan sol? Jag känner att jag ofta blir väldigt torr även om jag återfuktar huden innan och tycker inte att jag får så jämn färg. Just nu använder jag Ida Wargs i medium

Nikki
Beauty Pro
02/12/24-18:15

Tropisk doftnyhet från ESCADA - Bali Paradise EdT 🥭🧡

Lite osäker på om denna ännu kommit till Sverige men Escadas nya sommardofter brukar vara bland de första som lanseras, ofta redan under vintern, så kanske kan vi snart provdofta den.🌴

Tropisk doftnyhet från ESCADA - Bali Paradise EdT 🥭🧡  Lite
Nikki
Beauty Pro
02/12/24-17:52

Tips! Dagens KICKS Kalender 50% Lucka 2

BeautyAct HydraRepair Melting Cream

Härlig fyllig ansiktskräm som verkligen återfuktar. Passar alla hudtyper. 100% vegansk

Väldigt prisvärd och bra vinterkräm och nu dessutom halva priset! ❄️☃️

Tips! Dagens KICKS Kalender 50% Lucka 2  BeautyAct
HydraRepair Melting Cream 50 ml