/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Violet
Beauty Pro
06/12/24-21:29

Nattmössa för skydd hår under natten 🌙 .

Nattmössa för skydd hår under natten 🌙 .
Linda
Beauty Pro
06/12/24-20:22

Julen är en mysig tid på året och att få unna sig mer tid åt sig själv och ta hand om kropp och själ är viktigt! Jag passar då på att använda ansiktsmask för återfuktande då min hy blir otroligt torr under vintern. Denna mask kan man ha mellan 3 - 8 timmar - vissa har den under natten. Jag tar den och passar på att slå in lite julklappar, lyssnar på julmusik och äter skumtomtar!

Masque me up - face sleep gel mask

Julen är en mysig tid på året och att få unna sig mer tid åt
Violet
Beauty Pro
06/12/24-19:44

Jag har bära denna foundation i 9 timmar nu och jag kan ser att jag får torra hud special runt nästa. Jag användt också deras ( Estée lauder) premier. Jag hade användt serum foundation tidigare med jag fick inte torra hud eller ser inte bra ut. Jag applicerade med sminksvampa. Så jag tänkt det kan vara bättre om jag applicera med sminkborsta eller med fingrar.
Lätt att applicera. doft gott. Rekommendera till de som har oljiga hud.

Jag har bära denna foundation i 9 timmar nu och jag kan ser
Futurist Skin Tint Serum Foundation SPF20 3W1 Tawny
Double Wear Smooth and Blur Primer 40 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Stella
Beauty Star
06/12/24-19:18

Hejjj! Jag vill ge er ett julklappstips som kostar mindre än 400 kr. Btw, detta är mitt första inlägg!

Hejjj! Jag vill ge er ett julklappstips som kostar mindre än
Hala
Beauty Star
06/12/24-19:14
User752915470
Beauty Star
06/12/24-18:20

Älskar denna

J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Nikki
Beauty Pro
06/12/24-17:35

Nu är den utsedd, årets färg 2025!

MOCHA MOUSSE 🍩☕️ - inspirerad av choklad och kaffe

Detta är alltså färgen som kommer påverka allt ifrån inredningstrender, mode och makeup.

Jag tror det kommer bli ett väldigt bra år!

Pantone är, för er som inte känner till det, ett färg- och designföretag som de senaste 25 åren (ca) i december varje år utsett kommande års färg/nyans.

2024 års färg har varit och är en persikorosa nyans som fick namnet Peach Fuzz. 🍑

Välj en eller flera svar
Vad tycker ni om Mocha Mousse? Gillar ni den?
24Bidrag
JA 🤎
NEJ 👎
Skicka
Nu är den utsedd, årets färg 2025!   MOCHA MOUSSE 🍩☕️ -
Sofia
Beauty Pro
06/12/24-17:29

Julklappstips under 300 kr! 🎁

Rituals små gift sets är en klassiker som många skulle uppskatta att få i julklapp! Det finns en ritual som passar alla. 😊 Själva lådorna som grejerna ligger i är dessutom så himla fina och kan återanvändas som vacker förvaring. ✨️

Julklappstips under 300 kr! 🎁  Rituals små gift sets är en
The Ritual Of Sakura - Small Gift Box
The Ritual Of Jing - Small Gift Box
The Ritual Of Karma - Small Gift Box
Homme - Small Gift Box
The Ritual Of Ayurveda - Small Gift Box