/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Dilan
Beauty Star
08/12/24-17:33

några av mins favoritdofter men även att dom håller länge

Libre Le Parfum 50 ml
Night Veils Casablanca Lily 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Fleurs De L'Himalaya EdP 50 ml
Thank U Next 2.0 EdP 30 ml
Dilan
Beauty Star
08/12/24-17:26(redigerad den 08/12/24-18:43)

Den är söt, blommig och varm med noter av svart vinbär, jasmin och vanilj. jag tycker att den är feminin, modern och lyxig. Den håller 6–8 timmar eller längre, vilket gör den perfekt för kvällar och speciella tillfällen.

Donna Born In Roma EdP 30 ml
Rebecka
Beauty Pro
08/12/24-17:20(redigerad den 08/12/24-17:21)

24 dagar av skönhet! ❤️ Dag 8 av 24: Bästa flytande ögonskuggan

Utan tvekan tar LH's Sparkl hem den här kategorin. Jag älskar dessa skuggor som går att få så otroligt intensiva och även går att få som bara ett lätt skimmer ✨️ Dom finns i massa färger (blink på videon) och jag behöver alla känner jag! 🤩

Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Blink
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sophia :)
Beauty Star
08/12/24-17:20

Hej! Jag letar efter en ny mascara, gärna något som gör fransarna fylligare, längre eller ger mer volym. Tidigare har jag provat 2 olika från dior och några från maybeline. Vad rekomenderar ni utöver detta?

Dilan
Beauty Star
08/12/24-17:20

en av dom bästa concelers som jag har testat den lägger sig supeeeer fint och håller länge

en av dom bästa concelers som jag har testat den lägger sig
Ella
Beauty Star
08/12/24-17:04

det bästa torrshampo

Elvital Dream Length Dry Shampoo 200 ml
Vian
Beauty Star
08/12/24-16:42

Favorit highliter

Favorit highliter
Vian