/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Hodi
Beauty Star
06/12/24-00:38

Hej alla! jag är ny här och det verkar fantastiskt. (följ gärna mig, då jag inte riktigt vet hur det går till:)

Arezo
Beauty Star
06/12/24-00:17

Tips på en bilig ögonfransböjare håller fransarna så fint ✨

Eylash Curler
Athraa_esam
Beauty Star
05/12/24-23:28

Hel alla!

Jag är ny här! behöver fler följare för att förstå hur man gör.

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Violet
Beauty Pro
05/12/24-22:56(redigerad den 05/12/24-23:02)

Min näst senaste köpt från Kicks

Backstage Face Glow Palette 004 Gold Rose
Nan
Beauty Star
05/12/24-22:41(redigerad den 05/12/24-22:56)

med denna parfem kommer du att dofta som en blomma 

med denna parfem kommer du att dofta som en blomma 
Scandal Le Parfum 50 ml
Amanda
Beauty Star
05/12/24-22:33

För er som har jätte tunn och känslig hår som till exempel tappar lätt hår och får mycket mjäll. Denna produkten är inte för er, eller för mig personligt. Jag älskar doften som lämnar kvar i mitt hår efter jag har duschat MEN sen jag använde denna produkten så har jag bara tappat ganska mycket hår och fick mycket mjäll i håret så det kliade konstant. Annars den funkade ganska bra för mina vänner, men inte för mig som har ganska så känslig hårtyp.

Allt annars så skulle jag ge den 5/10 men för mina vänner så var det 9/10.

Aussome Volume Shampoo 300 ml
Nan
Beauty Star
05/12/24-22:27

hej, Vem gäller att sminka som jag. jag gillir Nars, Mac, Maybelline

hej, Vem gäller att sminka som jag. jag gillir Nars, Mac,
Brow Builder Soft Brown
Violet
Beauty Pro
05/12/24-22:22

Dofta av jasmin blommor. En ljus och lätt blomdoft, som är en ren njutning. Det är sommarparfym. Varje gång jag användt de, jag fick många fina kkomplimanger. Ju längre man bör de, starkare doft känns man av. Jasmin blommor är en av mitt favorit blomma och jag är beroende av jasmins doften.

Dofta av jasmin blommor.  En ljus och lätt blomdoft, som är