/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Irena
Beauty Pro
04/12/24-14:42

🎅 24 dagar av skönhet ❤

Dag 1

känns som att jag började lite sent med detta, men här kommer mitt första bidrag och självklart blev det en parfym. Detta är min signatur just nu och jag tycker att den riktigt ~~~~får skina i det kalla vädret!

🎅 24 dagar av skönhet ❤  Dag 1  känns som att jag började
Violet
Beauty Pro
04/12/24-13:58
Nathalie
Beauty Pro
04/12/24-12:01

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 6: ögonbryn

I tonåren tappade jag en stor del av mina ögonbryn pga sjukdom, och följden är att jag idag behöver fylla i en hel del hud för att få någorlunda jämna ögonbryn. Just nu använder jag Anastasias ögonbryns"pennor" och är rätt nöjd då ögonbrynen faktiskt sitter där hela dagen, men även med den lilla så är det väldigt svårt att få till tunna "strån". Köpte en ny produkt som jag ska testa.

Men om du mest bara ska fylla i ögonbrynen och inte måste måla på så mycket bar hud så är det här en grymt bra produkt

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️  Dag 6: ögonbryn   I tonåren
Brow Definer Caramel
Brow Wiz Soft Brown
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Anna
Beauty Pro
04/12/24-10:52(redigerad den 04/12/24-13:29)

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 4 - Hårvård

Nutritive serien från Kerastase är en hårvård som verkligen passar mitt hår som är långt och har blekta slingor, det både behöver fukt och stärkas🧡 Leave-in sprayen är en fantastisk multiprodukt som doftar fräscht! Den skyddar från värme, sol, reder ur håret, ger mycket fukt, tar bort friss ch stärker håret och gör alltihop i överkant!

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 4 - Hårvård   Nutritive serien
Nutritive Lotion Thermique Blow-Dry Mist 150 ml
Bianca
Beauty Star
04/12/24-10:51

Hej, jag är ute efter en ny bronzer och undrar mellan dessa två från YSL & Armani. Ni som har testat nån av de eller båda vilken tycker ni är bättre? Argumentera gärna varför ni tkr att ena är eran favorit

Klicka på ett alternativ för att rösta
Är YSL eller Armani bronzern vinnaren?
6Bidrag
Armani
YSL
Hej, jag är ute efter en ny bronzer och undrar mellan dessa
Nikki
Beauty Pro
04/12/24-10:45

✨️ 24 dagar av skönhet ✨️

Dag 8 - Setting Spray

Anastasia Dewy Set Setting Spray✨️

Kokos & vanilj-doftande setting spray som ger en strålande finish med fin lyster samtidigt som den håller makeupen på plats hela dagen. Jättebra för mig med torr hud men passar alla hudtyper.

100% vegansk.

OBS! Formulan är utan glitter!

✨️ 24 dagar av skönhet ✨️  Dag 8 - Setting Spray   Anastasia
Dewy Set Setting Spray 100 ml
Mini Dewy Set Setting Spray Original
Anna
Beauty Pro
04/12/24-10:42

Det här är mitt senaste hemkomna köp 💙 Moisturiser Extreme Barrier från Skincity Skincare har jag köpt tidigare och är glad överraskad av den är väldigt bra för min torra hud och jag rekommenderar den till andra torrisar💙

Det här är mitt senaste hemkomna köp 💙 Moisturiser Extreme
Linn
Beauty Pro
04/12/24-08:45(redigerad den 04/12/24-08:50)

Dag 8: Bästa sminkpennvässaren

Den här är superbra och den bästa jag haft. Enkelt att öppna och rengöra också! En liten men viktig sak att ha till sitt smink. Det gick bara att tagga en grå variant.

**Dag 8: Bästa sminkpennvässaren**  Den här är superbra och
Sharpe Diem