/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lana
Beauty Pro
08/04/26-09:34

Det här är vad jag alltid har i min väska 😍 Mina go to produkter som jag använder varje dag enkla men så bra!

👜 What’s In Your Bag?
Sabina
Beauty Star
08/04/26-08:54

En av de vakreste palettene. Kan brukes på så mange ulike sett. Secretly in love å blande det på lepper 💫

Siren-like
Siren Song
Hogge
Beauty Pro
08/04/26-08:02

Tog en liten paus från BeautyTalk för blev så frustrerad när jag inte kunde lägga upp ett inlägg för två veckor sen. 😅😠

Men nu när påsken samt påskstressen är över (jobbar inom handels, livsmedel. ni som vet VET...) så orkar jag lägga lite tid på detta roliga igen. 💗

Börjar med en ordenlig rens av tomma förpackningar. Lite gott och blandat men framförallt produkter som jag gillade och kan tänka mig köpa/har köpt igen:

• Ole Henriksen Truth Essence + SPF
  • Glowid Chok Chok Serum
  • Xlash
  • Garnier SPF
  • Skincity Skincare

Ha en fin dag och glöm ej SPF 🌞

Recycling och recap ♻️
Truth Banana Bright SPF30 Mineral Sunscreen 50 ml
Truth Barrier Booster Ferment Essence 120 ml
Shower Power Peel 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Marina
Beauty Pro
08/04/26-07:46

Packar ganska lätt, har alltid läpprodukter och någon litet parfymprov i min lilla väska :)

Vad har jag i min väska?
Lips & Dry Spots Balm 30 ml
Gloss Bomb Universal Lip Luminizer 07 Fuchsia
Yves Saint Laurent Libre Eau de Parfum 90 ml
Virre
Beauty Pro
08/04/26-06:35(redigerad den 08/04/26-06:37)

Tagit slut på 3 produkter som jag lämnade på återvinningen igår.

Cicaplast baume som jag redan har en ny hemma av, den får imte att vara utan. Mineral Eye Styler från Artdeco i den snygga färgen aubergine, den har jag också redan en ny hemma av. Amikas leave in var helt okej, men ingen produkt jag kommer köpa om tror jag.

Återvinning ♻️
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 40 ml
Mineral Eye Styler 91 Mineral Aubergine
Hydration Wash + Care Routine Set Gift Box
Virre
Beauty Pro
08/04/26-06:27

Insåg när jag grävde runt i min väska att jag har väldigt många läpprodukter i väskan 😅 Men det är något som jag anvånder hela tiden. Sen är såklart alltid handkräm med i väskan.

What’s in my bag 👜
Fantastick Berry
Gloil Lip Gloss 5 ml
Shea Butter Hand Cream 150 ml
Linn
Beauty Pro
08/04/26-06:08

Det här har jag oftast med mig i min väska.

Handkräm, läppglans, nagelfil och läppstift.

👜I min väska👜
Juicy Tubes 07 Magic Spell
Nadya
Beauty Pro
07/04/26-20:27

Verklighet :) har läppglans i min ficka annars. :)

What’s in my bag challenge