Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Sabina
31/08-21:31 (redigerat)
45 st, har inte provat eran foundation än, är nybörjare inom smink och håller tummarna för vinst så jag får prova 🙂
Se mer
Ina
31/08-21:29
1. 45 nyanser och jag tror min perfekta färg hade varit 005 Beige Ivoire 2. Alltid hudvård innan smink, därefter primer som måste få sjunka in och därefter foundation applicerad med en beautyblender för en jämn finish! Tips är att ta mindre foundation från början och sedan bygga upp den istället för att ta en stor mängd från början, blir oftast jämnast och minst kakigt då.
Se mer
Lena
31/08-21:13
30 nyanser och 240W tror jag skulle passa mig. Jag hoppas på tur💝
Se mer
Anna
31/08-21:02
1. 45 nyanser 2. På ren hud applicera primer och sen använd foundation med beauty blender så att den sitter jämnt på huden
Se mer
Tabasom
31/08-21:00
Hej! Jag har läst det på nätet att det är 30 nyanser med olika färger , har inte testat era nya foundation än , ser fram emot att vinna så att jag kan dela med mig produkterna med min systers dotter ( Niki ) som är 8 år och älskar att sminka sig .
Se mer
Jennifer
31/08-20:51
Sov, drick vatten och le/skratta! Ingen blir så snygg av att skratta !
Se mer
Sara
31/08-20:43
– Teint Idole Ultra Wear Care & Glow är den nya fondation från Lancôme och det finns 30 olika nyanser av den som passar alla hud typer även torr och känslig hy. En nyans som jag tror passar mig är 310N :)
Se mer
Karin
31/08-20:42
Det finns 45 nyanser att välja på hos er. Jag tror 010 Beige Porcelaine skulle passa mig bäst som är blek trots sommarsolen. Som nyfrälst inom sminkvärlden suger jag åt mig av alla sminktips jag stöter på och älskar att få möjligheten att lära mig mer
Se mer