Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Annika
Beauty Pro
02/03/24-08:46 (redigerad den 02/03/24-08:53)
Min "Clean Girl" Look i form av hudvård. Det är så viktigt att ta hand om sin hud och jag är 60 år och har alltid varit noga med min hudvård. Har nu testat BeautyAct's ansiktsvård och det är så fantastiska produkter. Jag som allergiker med mogen känslig hud måste vara noga.
Min "Clean Girl" Look i form av hudvård. Det är så viktigt
Nikki
Beauty Pro
02/03/24-08:31
NYHET: Contour Stick från Isadora 🤎 Krämig lättapplicerad formula utlovas. Finns i flera nyanser. SPF 30 100% veganska 🌸
NYHET: Contour Stick från Isadora 🤎  Krämig lättapplicerad
Nadila
Beauty Pro
02/03/24-00:00
Jag ser denna nya mascara över allt 😂 Mascara som ger fransarna en vacker Volym!  Det sejs att den ej smular 👌
Jag ser denna nya mascara över allt 😂  Mascara som ger
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Alva
Beauty Star
01/03/24-21:11
Jag älskar detta schampo och serien! Dessa produkter har räddat mitt hår
Alva
Beauty Star
01/03/24-21:10
Någon som testat denna, vad tycker ni? Har varit sugen länge
Alva
Beauty Star
01/03/24-21:08
Älskar denna parfym! Använder denna dagligen och den känns inte för mycket, passar mig perfekt! Fått många komplimanger för denna
Camilla
Beauty Star
01/03/24-21:04
Den bästa brun utan sol jag någonsin testat! Ger en fin brun färg och luktar gott! Jag använder färger warm.
Den bästa brun utan sol jag någonsin testat! Ger en fin brun
Alva
Beauty Star
01/03/24-20:49
Denna mascaran är den bästa jag använd och kommer aldrig byta! Den håller fransarna uppe varje dag, smular inte, borsten separerar fransarna och man får sjuk volym! Prova om ni inte gjort!!