/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
28/03/26-07:55
🥒🍅🫒 Beauty from the garden 🥑🥕🍇 Härlig hudvård och en spännande parfym med doft av tomat, Maison Margiela's Replica From The Garden EdT. Trevlig helg! 🥕☀️
🥒🍅🫒 Beauty from the garden 🥑🥕🍇   Härlig hudvård och en
Replica From The Garden EdT 100 ml
Carrot + Niacinamide Moisturizing Cream 30 ml
Cucumber Toner 500 ml
Cucumber Gel Mask 50 ml
Cucumber Hydra Gel Eye Patches 60
Carrot Butter Cleanser 50 ml
Avocado Nourishing Hydration Mask 28 ml
Olive Body Butter 200 ml
KORRES Santorini Grape Shower Gel 250 ml
Santorini Grape Poreless Skin Gel Cream 40 ml
Kristina
Beauty Pro
28/03/26-07:20
Jag tycker inte det speciellt snyggt om någon har en helt fel nyans på sin foundation. Helst om man ser kanten längst med käkbenet och halsen har en helt annan nyans (eller osminkad.) Ännu värre är nog om ansiktet dessutom går åt orange nyans... och så för mycket bronser ovanpå det...nej säger jag till det. 🫨💗💗💗💗 Jag hoppas ni alla får en underbar lördag 🌞🤗
Virre
Beauty Pro
28/03/26-07:06(redigerad den 28/03/26-07:07)
Passade på när det var 30% häromdagen att köpa en ny concealer av Cliniques even better. Det är den concealer jag alltid använder och den jag har hemma nu är nästan helt slut. Så läge att köpa ny nu när det var bra rabatt. Men köpte också en annan betydligt billigare concealer jag tänkte testa, Soft glam concealer från e.l.f. Första gången jag testar några från det märket.
Mitt senaste köp
Soft Glam Satin Concealer 20 Light Cool
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sassy
Beauty Pro
28/03/26-01:28
Min absoluta beauty turn-off: läppstift på tänderna! 🙈🦷 Du fixar den perfekta röda läpp-looken, ler mot spegeln – och plötsligt ser du ut som en löjlig vampyr!😂💋 Hack som funkar: Stoppa pekfingret i munnen efter läppstift, sug lätt och dra ut – allt överskott hamnar på fingret istället! Vad är DIN värsta smink-mardröm? 👀✨ Sen måste det ha varit tillbaka till 2010 "No makeup" makeup som tog 2,5 timma. 77 lager foundation, concealer, puder, highlight + contour speciellt kindben för att se "naturlig" ut. Resultat: skrämde katten och hunden ;-) ! 😱 Vad är din nostalgi? ♡
Beauty turn-off on ♡♡
Love Tint Fiery Red
Nathalie
Beauty Pro
27/03/26-22:27
För mig finns det verkligen något som heter too much glow. På mig själv avskyr jag glow! Lite diskret highlighter på väl valda punkter? Ja tack. Glow generellt? Nej. Jag känner mig bara olijg och glansig så MATT är grejen för mig. Matt bas och matta läppstift. Det sistnämnda är verkligen min besatthet 😂 Klarar inte heller av när folk luktar för mycket parfym. Jag är doftkänslig och har på riktigt gått ur en färdtjänstbil för att kräkas pga för mycket parfym 😅 Efter det har vi en regel i vår familj, ingen (inkl jag själv såklart) får ta parfym inom en timme från att vi ska åka någonstans. Är det bara 59 min kvar? Då får man gå utan parfym. 90-talsläppar... En brunaktig lipliner med ett läppstift i en helt annan färg, där liplinern blir en riktigt skarp linje mot läppstiftet. Tyckte inte att det var snyggt då och tycker inte att det är snyggt nu. Därmed inte sagt att man inte kan göra snygga läppar om liplinern är annan nyans än läppstiftet! Vissa gör helt grymt snygga ombreeffekter och de är helt borträknade här. Jag menar enbart där man bara gjort en lipliner i en mörk färg rakt upp och ner och sen har ett t.ex nude läppstift innanför utan att göra en snygg blend
Susanne
Beauty Star
27/03/26-21:44
En Orange produkt som jag gillar är Amikas Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil. En lätt olja som inte gör håret fett och som doftar gott 🧡
🧡 Orange Glow
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Farah
Beauty Pro
27/03/26-21:37
Långa naglar är så fina, men jag klarar verkligen inte av dem på mig själv 🙈✨”
Långa naglar är så fina, men jag klarar verkligen inte av
Sotnosen
Beauty Pro
27/03/26-21:02
💬 Beauty Turn-Offs 🙈 Min största beauty turn off är när folk kommer till jobbet och är överparfymerade. 🙈 Jag är inte doftkänslig på nåt sätt men om man har flera på jobbet som kommer med tunga gourmand dofter som man känner doften av på flera meters avstånd då känner jag en rätt stark turn-off, det blir för mycket helt enkelt. För mycket av det goda är, ja, för mycket helt enkelt! 😘