/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lujein
Beauty Star
08/12/24-22:40

Parfym tips till alla vanilj älskare, denna perfym håller hela dagen är prisvärd och man får många komplimanger. Denna har varit min favorit parfym i ett par år nu och funkar jättebra med sol de janiero 62 eller 72 och även lush's let the good times roll body spray.❤

Eilish EdP 100 ml
Lujein
Beauty Star
08/12/24-22:36

Rekomenderar olaplex no 3 för skadat hår speciellt skadat lockigt/vågigt hår! Denna produkt har hjälpt mig få tillbaka mina lockar:))

In Good Repair Strength & Shine Gift Box
Lujein
Beauty Star
08/12/24-22:30

Några tips på en bra biligare plattång? Har sen tidigare använt mig av GHD's plattång men den gick sönder i helgen:(

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Lujein
Beauty Star
08/12/24-22:26

Älskar denna kroppsolija, den håller dig återfuktad och lukar extremt gott speciellt med sol de janeiro krämen i 62 man luktar som en dröm!

Bum Bum Body Firmeza Oil 100 ml
Arij
Beauty Beginner
08/12/24-22:25

Dessa läppstick pennor är underbara!!!

Rouge Dior Forever Lipstick 100 Forever Nude Look
Shine Loud High Pigment Lip Shine Daring Damsel
Rouge Pur Couture The Bold Lipstick 12 Nu Incongru
Marwah Resen
Beauty Star
08/12/24-22:04

denna parfym är min signetur speciellt under vinterhalvåret, alla som går förbi mig säger att den klär mig mycket.

denna parfym är min signetur speciellt under vinterhalvåret,
Eyes Closed EdP 50 ml
klaraklingberg06
Beauty Beginner
08/12/24-22:01

Nånting som har hjälpt mig mot torrhårbotten, pigmentfläckar, rak-sår, som en deo, m.m är från the ordinary är glycolic acid 7 %. Jag älskar verkligen den och den håller i flera månader och kan användas för allt möjligt, ni blir inte besvikna.

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har ni prövat den ?
8Bidrag
JAAAAA, älskar!!!
Nej, men måste pröva!
Nånting som har hjälpt mig mot torrhårbotten,
Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 100 ml
Anna
Beauty Pro
08/12/24-22:00

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 8 - Smink

|BeautyActs egen läppolja med ljusrosa färg har jag i jackfickan, träningsväskan och necessären. Den är min favorit olja till läpparna, den ger fukt, fin färg, glans, doftar milt och gott av mango och klibbar inte, rekommenderar er att testa den om ni inte provat den! själv är jag sugen på att testa den i rött ♥️

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 8 - Smink   |BeautyActs egen
Dew Drop Lip Oil Ready Or Not