/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Tilde ♡
Beauty Star
09/12/24-07:18

Är det bara jag som tycker att Estrids rakhyvel är för över hyped? Jag tycker att den är för tung men den blir också super kladdig vid rakbladet efter bara några användningar.

Start Kit Bloom
Violet
Beauty Pro
09/12/24-07:14

Idag använda jag denna parfym.

Älskar förpackning Dofta vanilj och blommoring doft.

Idag använda jag denna parfym.   Älskar förpackning  Dofta
Gorgeous! EdP 30 ml
Sofia
Beauty Pro
09/12/24-06:48

Dag 9: solskydd ✨ Nuxe Sun SPF 30 är en solkräm som kombinerar högt UVA/UVB-skydd med en lätt, silkeslen formula. Den återfuktar utan att kännas klibbig och doftar fräscht– en perfekt följeslagare för soliga dagar!****

Dag 9: solskydd ✨  Nuxe Sun SPF 30 är en solkräm som
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Violet
Beauty Pro
09/12/24-05:50

Hej! Någon som har bra tips på ögon kräm utan parfym ( allallergi mot alla produkter som innehåller C vitamin)?

Hej! Någon som har bra tips på ögon kräm utan parfym (
Isabelle
Beauty Star
09/12/24-05:45

Någon som har bra tips på setting spray och concealer?

Miss M
Beauty Beginner
09/12/24-02:27

Världens bästa setting-spray!

Preppy Prime Setting Spray Ultra-Matte Finish 100 ml
Miss M
Beauty Beginner
09/12/24-02:26

Om du vill bli stoppad på stan pågrund av en fantastisk doft, då är denna parfymen rätt för dig.

Eilish EdP 100 ml
Svea Moreira Wennerholm
Beauty Star
09/12/24-00:07

Så fin att ha under smink!! Återfuktar och man får ett så fint glow

Beauty Flash Balm 50 ml