Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
eylembuluut
Beauty Star
02/03/24-14:17 (redigerad den 02/03/24-17:09)
Någon som har denna ? vad tycker ni är den värd?
eylembuluut
Beauty Star
02/03/24-14:06 (redigerad den 02/03/24-14:07)
Älskar denna blushen från bobbi brown ger en jätte fin lyster och finish
Älskar denna blushen från bobbi brown ger en jätte fin
Nikki
Beauty Pro
02/03/24-12:24
Ett nudefärgat köp! Kan tyvärr inte tagga något av nagellacken. Atelier Rouge i färgen Matching Trenchcoat hittar jag i alla fall på hemsidan men inte Essie i färgen Fawn Over You.
Ett nudefärgat köp!   Kan tyvärr inte tagga något av
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
02/03/24-12:05
🌺 BeautyAct Rose Mania Eyeshadow Quad 🌺 Passade på att testa färg och pigment i denna nya lilla palette från BeautyAct. Har en av de tidigare (Purple Mania) och precis som den har denna jättefina och väldigt pigmenterade färger. Fint skimmer och mycket glitter. ✨️
🌺 BeautyAct Rose Mania Eyeshadow Quad 🌺  Passade på att
Malin
Beauty Pro
02/03/24-10:11 (redigerad den 02/03/24-10:11)
Isadora släpper en ny CC + Cream Foundation. Utbudet på färger och undertoner var dock en besvikelse. Men det ska bli spännande att se om den kan mätas med andra favoriter här bland oss som IT Cosmetics Your Skin But Better CC+ SPF50+ och Lumene CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation.  Någon som hunnit klicka hem denna och testat än?🌸
Nikki
Beauty Pro
02/03/24-09:32
Sommar på burk 🌞
Sommar på burk 🌞
Shai
Beauty Beginner
02/03/24-08:54
Den produkten jag använder varje natt jag köpte för en månad sedan men jag tycker om det det gör huden mjuk o skönt o hjälper för skönt sov 😌
Den produkten jag använder varje natt  jag köpte för en
Shai
Beauty Beginner
02/03/24-08:50
Jag har använt den produkten jag tycker om det . Det är jätte bra 👍🏻
Jag har använt den produkten jag tycker om det . Det är