/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofie
Beauty Pro
26/04/26-11:49

Svängde in på Kicks igår och passade på att köpa ögonbrynspenna nu när de har 20% på det 👌🏽😊

Inköp
ZiiZii
Beauty Pro
26/04/26-11:08(redigerad den 26/04/26-11:09)

Den här eyeshadow från kiko är helt otrolig alltså! Helt pigmenterad och underbar✨ Använder den i ögonvrån och som skugga i mitten ibland om jag vill ha en festlig och glittrig look, kan visa när jag gör det någon gång!Ja den är helt förstörd och krossad men funkar ändå haha!

✨Glitter and glow weekend✨
Ewa
Beauty Pro
26/04/26-10:19(redigerad den 27/04/26-09:43)

Ville egentligen ha spf 50 men sen såg jag denna på kicks idag och kunde inte motstå den då den utan solskydd är så bra :)

gillar att den är parfymfri och känns väldigt bra på läpparma.

Mitt senaste köp på Kicks - Solskydd för läpparna
Lip Balm SPF30 10 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Susanne
Beauty Pro
26/04/26-10:12

The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil är en shimmer favorit, doftar fräscht, återfuktar o ger fint skimmer, brukar framförallt använda den på benen under sommaren.

Glitter & Glow Weekend ✨
The Ritual of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
Susanne
Beauty Pro
26/04/26-09:58

Denna Big Pony Pink från Ralph Lauren hamnar ofta långt bak på parfymhyllorna så jag glömmer bort den pga andra favoriter men tycker denna doftar godare o godare varje gång jag tar fram den. Den får nog hamna längre fram nu. 🌸

Re-discover a fave 📦
Big Pony Pink EdT 50 ml
Cassandra
Beauty Pro
26/04/26-07:33

Beställit lite nytt från bland annat Kicks ✨ Mitt hår har alltid varit något som jag plötsligt vill förändra. Nu är det att låta det växa. Ett val som blir dyrt för mig!

Någon som har någom favorit av produkterna på bilden?

Värmeskyddet från Goddess var verkligen super! Luktar en del, men gott! Två stegsrengöringarna från Smuuti är både budgetvänliga, effektiva och framförallt så torkar de inte ut min hud.

Nya inköp! 🌸✨
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Skin Peach Cleansing Cream 150 ml
Watermelon Dew Sorbet Balm 100 ml
Ewa
Beauty Pro
26/04/26-05:21

jag älskar ju läpprodukter, så ibland kan vissa av dem glömmas bort. inte för d är dåliga utan för en ny favorit dyker upp.

Detta fann jag igår och helt glömt hur mkt jag gillar det. Mjukt och härligt på läpparna men ger ändå en hint sv färg och glans 殺

Re-discover a fave 📦
My Hydrating Essentials Gift Box
Simone
Beauty Pro
25/04/26-22:26
> 1. Jag funderade på det här med att "discover an old fave" och bestämde mig för att det smartaste sättet är att ha en skål med mina läppprodukter (alltså de som ligger i en låda och glöms bort) vid dörren så att jag bara kan slänga ner en i väskan när jag ska ut... förhoppningsvis hjälper detta mig att upptäcka en gammal favorit! :)
###### > 1. Jag funderade på det här med att "discover an