Nu är det dags för mig att återvinna dessa produkter som jag har använt och här kommer min recension.
Jag har använt Björn Axén Repair Shampoo och Conditioner och dessa har fungerat bra för mitt hår. Jag har märkt en viss förbättring på mina slitna toppar och efter dusch när håret har torkat så känns det lätt att reda ut och lent.
Till dessa köpte jag även deras Repair Hair Mask, som jag använt efter schamponering och låtit verka en stund innan jag sköljt ur. Det är en bra och fungerande hårmask, men inte den bästa jag har testat.
Jag upplever dock inte att serien överträffar min nuvarande rutin från Kérastase så därför kommer jag inte att köpa om just dessa produkter.
Däremot har Björn Axén andra produkter som jag verkligen gillar och särskilt deras värmeskydd som jag har använt länge och är väldigt nöjd med.
Sist ut är det en test parfym från ett köpt hos KICKS som är Sweet Tooth Eau de Parfum av Sabrina Carpenter. Den har en underbar doft som ger mig riktiga sommarkänslor. Den är söt, men samtidigt elegant och håller länge. Jag kan absolut tänka mig att köpa den i full storlek, så den blev jag väldigt glad över att få testa. 🥰