/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mimmi
Beauty Pro
16/04/26-20:20

Ice, ice baby 🧊 Denna mask har jag i kylskåpet och använder när jag vill kyla ner ansiktet och vill ha en kylande effekt och lugna huden! Den är även bra för huvudvärk!

Ice, ice baby 🧊 Denna mask har jag i kylskåpet och använder
Susanne
Beauty Pro
16/04/26-17:40

Tycker denna sheet mask Hyaluronic Cryo Jelly Garnier är svalkande, återfuktande o doftar fräscht. Jätteskön att använda framförallt på våren o sommaren.

Ice, ice baby 🧊
Bedur
Beauty Pro
16/04/26-17:28

🤎🤎🤎

🤎🤎🤎
Dior Addict Lip Glow Oil 015 Cherry
Cloud Crush Blush Velvet Crush
Nutritive 8H Overnight Serum 90 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
ZiiZii
Beauty Pro
16/04/26-15:34(redigerad den 16/04/26-15:38)

Min go-to för att snabbt känna mig fräsch under dagen är eye patches och ger en kylande känsla 👀❄️ När jag känner mig trött eller lite svullen under ögonen lägger jag på dem en stund och det gör verkligen skillnad direkt! Huden känns svalare, mer återfuktad och piggare ✨ Älskar den kylande känslan – det är som en liten quick fix som får en att känna sig mycket fräschare på bara några minuter 💖 Perfekt när man behöver en paus mitt i dagen eller vill fräscha upp sig snabbt!

🧊Ice baby ice 🧊 Pixi DetoxifEYE Eye Patches🧊
DetoxifEye Eye Patches 30 pairs
Angelica
Beauty Pro
16/04/26-15:21

Den känns “cooling” eftersom den är en fin spray som snabbt svalkar huden, men framför allt tack vare innehållet: • Zink (zinksulfat),lugnar irritation och minskar rodnad • Reglerar talg,huden känns mindre fet och mer matt • Minimal formula (typ bara vatten + zink),inget som irriterar, därför känns den direkt lugnande 

Kort sagt: Den kyler inte bara fysiskt,den lugnar huden kemiskt, vilket ger den där fräscha, svalkande känslan direkt.

Ice, ice baby 🧊
Monica
Beauty Star
16/04/26-12:08

En vild gissning men tror att många här har testat XLASH eye patches (som jag förövrigt älskar) 🥰

Tänk att få den känslan av återfuktning och fräschhet i hela ansiktet💧här har ni svaret!

XLASH ansiktsmasker är perfekt att starta dagen med när man känner sig lite trött och glåmig, eller bara vill känna sig lite extra fräsch.

Jag förvarar alltid mina ansiktsmasker i kylen för att få extra svalka och uppfriskande 🩵💙

Har ni testat? Vad tycker ni? ✨

Rejuvenating Hydrogel Mask
Collagen Hydrogel Hyal Mask 1 pcs
Emma
Beauty Pro
16/04/26-11:58

Nu är det dags för mig att återvinna dessa produkter som jag har använt och här kommer min recension.

Jag har använt Björn Axén Repair Shampoo och Conditioner och dessa har fungerat bra för mitt hår. Jag har märkt en viss förbättring på mina slitna toppar och efter dusch när håret har torkat så känns det lätt att reda ut och lent.

Till dessa köpte jag även deras Repair Hair Mask, som jag använt efter schamponering och låtit verka en stund innan jag sköljt ur. Det är en bra och fungerande hårmask, men inte den bästa jag har testat.

Jag upplever dock inte att serien överträffar min nuvarande rutin från Kérastase så därför kommer jag inte att köpa om just dessa produkter.

Däremot har Björn Axén andra produkter som jag verkligen gillar och särskilt deras värmeskydd som jag har använt länge och är väldigt nöjd med.

Sist ut är det en test parfym från ett köpt hos KICKS som är Sweet Tooth Eau de Parfum av Sabrina Carpenter. Den har en underbar doft som ger mig riktiga sommarkänslor. Den är söt, men samtidigt elegant och håller länge. Jag kan absolut tänka mig att köpa den i full storlek, så den blev jag väldigt glad över att få testa. 🥰

Återvinn beautyprodukter ♻️
Cassandra
Beauty Pro
16/04/26-09:25

Fullkomligt älskar den kylande effekten under ögonen som min Shark har. En funktion jag inte visste att jag saknade! Ger en kylande effekt och är en riktig lifesaver på morgonen efter en natt med många uppvaknanden (pga barn).

Ice. Ice baby 🧊❄️