/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Penny
Beauty Star
11/12/24-05:47

Heej har har alltid älskat smink och så men aldrig varit så bra på o ta hand om mitt hår.. undrar egentligen bara om ni har några tips till en nybörjare :)

Nathalie
Beauty Pro
11/12/24-00:32

🎁 Julklappstips under 300 kr 🎁

Vem vill inte få lite spakänsla hemma? Tycker den här boxen är en fin mix som kan passa faktiskt nästan vem som helst som vill ta lite tid för sig själv 💜

At-Home Spa Retreat Gift Box
Nathalie
Beauty Pro
10/12/24-23:10

En La Vie Est Belle slank ner i min varukorg nu när dagens kampanj släpptes. Hur många av er ska köpa den?

Klicka på ett alternativ för att rösta
Ska du köpa en?
15Bidrag
Ja, såklart!
Jag har den redan
Nej, den är inget för mig
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
10/12/24-21:54

JULKLAPPSTIPS under 300 kr 🌴🌸

Sol de Janeiro's mister kostar i storleken 90 ml 299 kr.

Finns i många olika dofter med bl a varm vanilj, söt karamell, tropiska frukter och sockrad viol.

JULKLAPPSTIPS under 300 kr 🌴🌸  Sol de Janeiro's mister
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml
Rio Radiance Perfume Mist 240 ml
Brazilian Crush Cheirosa 71 Perfume Mist 90 ml
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Denise Arv.
Beauty Star
10/12/24-21:34

Prada Paradoxe!

Min absoluta favorit bland parfymerna just nu! rekomenderar starkt då den inte tar över för mycket!

Paradoxe EdP 50 ml
Heidi
Beauty Pro
10/12/24-21:31

Hej allihopa !! ✨

Ville bara dela med mig lite om gårdagen. Blev inbjuden av kicks för att gå på jul-eventet med Edvin Törnblom. Jag blev så glad och vill berätta att det var så kul att få testa på hur det känns att vara på sånt här. Jag hoppas i framtiden att bli bjuden igen och om ni får chansen att gå, skall ni verkligen göra det!! Super roligt event och Edvin var rolig som vanlig. Fullt med saker att göra tex touch ups och snurra hjul. Fick även saker med mig hem. Så tacksam!!

Hej allihopa !! ✨  Ville bara dela med mig lite om gårdagen.
Nikki
Beauty Pro
10/12/24-21:28

🪄💜 OPI Wicked Collection 💛🪄💚🪄

🪄💜 OPI Wicked Collection 💛🪄💚🪄
Infinite Shine Holiday Collection Ozmopolitan
Infinite Shine Holiday Collection OPI'm Phosphorescent!
Infinite Shine Holiday Collection Yellow Brick Road
Infinite Shine Holiday Collection Thrillifying!
Infinite Shine Holiday Collection The "Ga" is Silent
Infinite Shine Holiday Collection Ever-Effervescent
Infinite Shine Holiday Collection Head Shizstress
Infinite Shine Holiday Collection It's the Shiz
Infinite Shine Holiday Collection Don't Hide Your Magic
Emma
Beauty Pro
10/12/24-21:17(redigerad den 10/12/24-21:18)

Julklappstips ☃

Depend gel IQ! Själva kittet kostar 499, men eftersom många har börjat införskaffa sig det är fler lack alltid en bra present! Depends lack kostar 89 kr/styck på Kicks, kanonpris ⭐

Gel iQ Winter Collection 10107 Misteltoe Kisses
Gel iQ Nail Polish - Sculpture 1105 Glazed Grape
Gel iQ Shades of Water 1083 Bahamas Dreams