/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Violet
Beauty Pro
06/12/24-16:55

Jag äger allt denna produkter och är stolt över mig själv ❤️. my 2024 very small makeup collection 😍

Jag äger allt denna produkter och är stolt över mig själv
Mariam
Beauty Star
06/12/24-16:20(redigerad den 06/12/24-16:21)

Tips till alla er som gillar en mer naturlig look, denna concelarn är i ( medium täckning ) men ger ett fint lyster med en återfuktande effekt, dessutom en perfekt finish för er som gillar naturligt smink.

Tips till alla er som gillar en mer naturlig look, denna
All Hours Concealer LC2
Violet
Beauty Pro
06/12/24-16:13
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
06/12/24-16:00

Senaste köpet från Kicks! 🛍

Mina svampar börjar bli slitna så jag passade på att fylla på lagret. Känns bra att börja 2025 med lite nya, fräscha sminkverktyg!

Senaste köpet från Kicks! 🛍  Mina svampar börjar bli slitna
The Ritual Of Sakura - Small Gift Box
Miracle Complexion Sponge 2 pack
Sofia
Beauty Pro
06/12/24-15:38(redigerad den 06/12/24-15:39)

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 10 – Face palette 👱🏼‍♀️

Min favorit i denna kategori är självklart Infinity palette från LH cosmetics. Det är en klassiker av en anledning! Det är denna jag tar med mig när jag reser och vill ha lätt packning, för här har jag verkligen allt i ett. Contour, blush, highlighter, ögonskuggor, eyeliner.. Bara fantasin sätter gränser. 😁 Använder även denna till vardags eftersom färgen Cigar är den perfekta contourfärgen och Milky Way den perfekta highlightern (ni ser ju hur väl använd den är). 😍

Taggar även Infinity deep som är samma koncept för dem som inte är lika bleka som jag. ❤️

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 10 – Face palette 👱🏼‍♀️  Min
Infinity Palette
Infinity Deep Palette
Hevy
Beauty Star
06/12/24-15:38

Favo

Fleurs De L'Himalaya EdP 50 ml
Idôle Nectar EdP 50 ml
Signature Rose Naturelle Intense EdP 30 ml
Violet
Beauty Pro
06/12/24-15:10(redigerad den 06/12/24-15:47)

Julklappstips under 300kr, 🎁 💝

Nordic-C Glow Refresh Hydrating Mist 50 ml
Radiance Boosting Cleansing Foam 150 ml
Nathalie
Beauty Pro
06/12/24-14:45

🎁 Julklappstips under 200 kr 🎁

Handkrämen från Rituals har varit en stor favorit bland mina familjemedlemmar. De finns i olika dofter och "tjocklek" och de passar de flesta! Kostar bara 139 kr

The Ritual Of Sakura Recovery Hand Balm 70 ml
The Ritual Of Jing Sleep Night Rescue Hand Mask 70 ml