/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Anna
Beauty Pro
07/12/24-19:02

24 Dagar av skönhet ❣️ Dag 7 - Hudvård

Fuktserimet från Mantle med manet i gele form och ger bra med fukt. Tycker det är likvärdigt med Filorgas fuktserum men det här är parfymfritt vilket är en fördel för lite känslig hud som min blir nu på vintern. Priset är också lägre, det enda trista är att det är trögt att få in och ut det med pipetten, en pumpflaska hade varit bättre för serumet! Idag är Mantle i luckan som ger 30 % rabatt🩵

24 Dagar av skönhet ❣️ Dag 7 - Hudvård   Fuktserimet från
The Hydra Serum Skin-Replenishing Hydration Serum 50 ml
Sofia
Beauty Pro
07/12/24-18:23

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 11 – Powder puff

LHs puderpuff behöver ingen presentation. IYKYK. Det är den bästa puffen på marknaden! Älskar att man kan ta av tyget och tvätta det. Puffen är dessutom jättebra till att applicera annat än bara puder, t.ex. flytande foundation och concealer.

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 11 – Powder puff  LHs puderpuff
Powder Puff
Infinity Tool Box
Rebecka
Beauty Pro
07/12/24-18:08(redigerad den 07/12/24-18:09)

24 dagar av skönhet! ❤️ Dag 7 av 24: Bästa aktiva serumet

Det här serumet är så behagligt på huden och har hjälpt mig att få en mer jämn hud med mindre små fina linjer kring näsa och ögon/tunningar. Det är en väldigt mild produkt trots tuffa ingredienser där jag egentligen inte behövde vänja in den men valde att göra det ändå. Så om du är ute efter ett serum med liknande egenskaper rekommenderar jag verkligen dig att kolla in det här och känna på det i butik! 🤩

24 dagar av skönhet! ❤️ Dag 7 av 24: Bästa aktiva serumet
Smart Clinical Repair Wrinkle Correcting Serum 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nathalie
Beauty Pro
07/12/24-17:51

Testade den nya mascaran från Hickap idag. Den är väldigt bra om man är ute efter långa och separerade ögonfransar, precis som utlovat! Jag är nöjd!

Bilden är dock tagen ett antal timmar efter applikation

Testade den nya mascaran från Hickap idag. Den är väldigt
Fire Wings Mascara Black
Diddiii
Beauty Star
07/12/24-17:36
Nk ~ Beauty älskare 💕
Beauty Pro
07/12/24-16:07

Clean Fresh Laundry är en parfym från märket Clean som fångar doften av nytvättade kläder som precis kommit ut ur torktumlaren – fräsch, luftig och ren. Doften är lätt, fräsch och passar perfekt för vardagsbruk eller för de tillfällen då du vill dofta rent och naturligt utan att överväldiga. Den är unisex och upplyfts för sin förmåga att framkalla känslan av nytvättad bomull eller linne. Doftnoter Toppnoter: Bergamott, lime och gröngräs – ger en fräsch, citrusig och grön öppning som påminner om en solig dag. Hjärtnoter: Jasmin, ros och marinackord – en mjuk och blommig mitt som balanserar det rena och naturliga med en hint av sötma. Basnoter: Mysk och träiga toner – skapar en mjuk, varm och tvålren finish som dröjer sig kvar på huden.

Clean Fresh Laundry är en parfym från märket Clean som
Violet
Beauty Pro
07/12/24-16:06

vilket är era läppolja?

Onlygirlshere
Beauty Star
07/12/24-15:39

vaf är den bästa julklapp för en dam som gillar inte smink?