/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Stella
Beauty Star
06/12/24-19:18

Hejjj! Jag vill ge er ett julklappstips som kostar mindre än 400 kr. Btw, detta är mitt första inlägg!

Hejjj! Jag vill ge er ett julklappstips som kostar mindre än
Hala
Beauty Star
06/12/24-19:14
User752915470
Beauty Star
06/12/24-18:20

Älskar denna

J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
06/12/24-17:35

Nu är den utsedd, årets färg 2025!

MOCHA MOUSSE 🍩☕️ - inspirerad av choklad och kaffe

Detta är alltså färgen som kommer påverka allt ifrån inredningstrender, mode och makeup.

Jag tror det kommer bli ett väldigt bra år!

Pantone är, för er som inte känner till det, ett färg- och designföretag som de senaste 25 åren (ca) i december varje år utsett kommande års färg/nyans.

2024 års färg har varit och är en persikorosa nyans som fick namnet Peach Fuzz. 🍑

Välj en eller flera svar
Vad tycker ni om Mocha Mousse? Gillar ni den?
24Bidrag
JA 🤎
NEJ 👎
Skicka
Nu är den utsedd, årets färg 2025!   MOCHA MOUSSE 🍩☕️ -
Sofia
Beauty Pro
06/12/24-17:29

Julklappstips under 300 kr! 🎁

Rituals små gift sets är en klassiker som många skulle uppskatta att få i julklapp! Det finns en ritual som passar alla. 😊 Själva lådorna som grejerna ligger i är dessutom så himla fina och kan återanvändas som vacker förvaring. ✨️

Julklappstips under 300 kr! 🎁  Rituals små gift sets är en
The Ritual Of Sakura - Small Gift Box
The Ritual Of Jing - Small Gift Box
The Ritual Of Karma - Small Gift Box
Homme - Small Gift Box
The Ritual Of Ayurveda - Small Gift Box
Joelle
Beauty Pro
06/12/24-17:17(redigerad den 06/12/24-17:22)

Julmys-rutinen ✨ Min ROSA jul, det är ju trotts allt min favoritfärg💗 Med Ole Henriksens Lip Treatment & Pradas parfym kan det inte bli bättre. Om du inte har dessa två måste jag bara skriva LÖP & KÖP!

Klicka på ett alternativ för att rösta
PINK CHRISTMAS?
11Bidrag
YEEEES!!!
NO!
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Strawberry
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Nikki
Beauty Pro
06/12/24-17:07

TIPS! Uppskattad prisvärd julklapp eller egen dusch/badlyx. Även perfekt för julklappsspelet. IDA WARG Shower Mousse kostar ca 100 kr. Helt ljuvligt doftande, allt i från fräsch citrus, fruktig vattenmelon, fudge och kryddig vanilj.
Duschgel som i kontakt med vatten omvandlas till ett härligt fylligt skum. Drygt också så räcker länge. Har inte testat någon som inte doftar jättegott!

100% veganska

TIPS! Uppskattad prisvärd julklapp eller egen dusch/badlyx.
Late Night Shower Mousse - Comfy Formula 200 ml
Summer Melon Shower Mousse - Cooling Formula 200 ml
Vanilla Fudge Shower Mousse - Sweet Formula 200 ml
Radiant Shower Mousse - Energizing Formula 200 ml
Hydrating Shower Mousse 200 ml
Luxurious Flower Shower Mousse - Lush Formula 200 ml
Feeling Clean Shower Mousse - Refreshing Formula 200 ml
Sunny Infusion Shower Mousse - Happy Formula 200 ml
Intense Nutrition Shower Mousse 200 ml
Vitalizing Shower Mousse 200 ml
Joelle
Beauty Pro
06/12/24-17:00

Ohhh vad jag älskar Julen✨ Detta är en makeuplook som jag alltid går tillbaka till varje gång & självklart är det alltid Kicks egna röda läppstift som sätter looken på plats❤

All Nighter Setting Spray 118 ml
Forever Skin Perfect Foundation Stick 1 N Neutral
Ace Your Base Tool Kit Gift Box
CC Creme Foundation Clair