/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
11/12/24-08:21

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 15 – Perfume

Jag kan inte välja en enda favoritparfym men Mojave ghost absolu från Byredo är i alla fall en av mina favoriter. Det är en så unik doft, har svårt att beskriva den. Men den är fräsch och saftig på mig, på andra kan den tydligen vara väldigt pudrig.

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 15 – Perfume  Jag kan inte välja
Mojave Ghost Absolu EdP 50 ml
Linn
Beauty Pro
11/12/24-08:18

Dag 15: Hårborste

Jag har haft min Mason Pearson-hårborste i 10 år nu. Mitt hår har förut alltid varit tunt men jag upplever att det blivit tjockare under dessa år. Den sliter inte på håret utan är skonsam. Den jag har är både nylon (utan "pluppar") och svinborst kombinerat. Den är dyr men det är kvalité. Ursäkta för smutsig borste på bilden!

**Dag 15: Hårborste**  Jag har haft min Mason
BN1 - Popular Bristle and Nylon Blue
Melina
Beauty Pro
11/12/24-08:16(redigerad den 12/12/24-06:57)

24 dagar skönhet ☃ dag 4

COSRX - low ph good morning face cleansing. otroligt bra rengöring, ansolut en favorit hos mig!

24 dagar skönhet ☃ dag 4  COSRX - low ph good morning face
Low pH Good Morning Face Cleansing Gel 150 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
11/12/24-07:52(redigerad den 11/12/24-07:53)

Narciso Rodriguez For Her Pure Musc – ren elegans ♥

Narciso Rodriguez For Her Pure Musc är en sofistikerad doft med mjuka inslag av mysk, blommor och trä. Den rena, minimalistiska känslan gör den perfekt för både vardag och fest. En doft som lämnar ett subtilt men oförglömligt intryck!

For Her Pure Musc EdP 30 ml
Sofia
Beauty Pro
11/12/24-06:40

Dag 11: MAC Strobe Cream – din genväg till glow ✨ MAC Strobe Cream är en produkt som lyfter fram huden med en subtil, naturlig lyster. Den fungerar lika bra som primer, blandad med foundation eller som en highlighter för extra dimension. En fuktgivande formula som ger huden en fräsch, strålande finish – perfekt för alla tillfällen!

Dag 11: MAC Strobe Cream – din genväg till glow ✨ MAC Strobe
Penny
Beauty Star
11/12/24-05:47

Heej har har alltid älskat smink och så men aldrig varit så bra på o ta hand om mitt hår.. undrar egentligen bara om ni har några tips till en nybörjare :)

Nathalie
Beauty Pro
11/12/24-00:32

🎁 Julklappstips under 300 kr 🎁

Vem vill inte få lite spakänsla hemma? Tycker den här boxen är en fin mix som kan passa faktiskt nästan vem som helst som vill ta lite tid för sig själv 💜

At-Home Spa Retreat Gift Box
Nathalie
Beauty Pro
10/12/24-23:10

En La Vie Est Belle slank ner i min varukorg nu när dagens kampanj släpptes. Hur många av er ska köpa den?

Klicka på ett alternativ för att rösta
Ska du köpa en?
15Bidrag
Ja, såklart!
Jag har den redan
Nej, den är inget för mig
La Vie Est Belle EdP 30 ml