/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Melina
Beauty Pro
12/12/24-06:56

24 dagar skönhet ❄ dag 5

Maria Åkerberg - Scalp Treatment Rosemary. Älskar den, min hårbotten älskar den! inne på min tredje och den är så gott som slut!

Hittar tyvärr inte så jag kan tagga produkten.

24 dagar skönhet ❄ dag 5  Maria Åkerberg - Scalp Treatment
Saga
Beauty Star
11/12/24-22:38

Denna är ju det viktigaste i kvällsrutinen. Den gör sitt jobb och den gör det bra. Det nog varenda person. Men jag hittar inte den där krämen eller serumet som plumpar huden och gör den återfuktad. Min jakt fortsätter 🥸

Niacinamide 10% + Zinc 1% 30 ml
majaholmstrom
Beauty Pro
11/12/24-21:51

Julklapps tips

Är det så att ni har svårt att hitta något att köpa i julklapp oavsett ålder eller att ni som mig inte visste vad ni ska önska er då har jag ett tips!

Depend Gel IQ Passar alla oavsett ålder, är lätt att arbeta med och oftast något som många skulle uppskatta Min tjejkompis fyllde år ganska nyss och då köpte vi detta åt henne och hon blev så glad och älskar det redan Samma med min farmor köpte det själv och älskar det hon med så det passar verkligen alla

Finns ju i såå många olika färger också, kan säga att sen jag började med detta så har jag blivit beroende av att alltid gå till depend hyllan i alla butiker för att hitta nya fina färger

TIPS TIPS TIPS

Gel iQ Nail Polish Start Kit
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Anna
Beauty Pro
11/12/24-21:35

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 11 - Kroppsvård

Matas Striber är danskt och har bra hudvård till bra pris! Ha ar taggat andra produkter än de på bilden som jag är sugen på att testa. Jag har Granatäpple-skrubben som är doftar gott och är ganska rivig. kroppskrämen trodde jag var den parfymfria men tydligen är det den jag taggat som är helt parfymfri 😃 den jag har doftar dock ganska milt! Absolut julklappstips🎄

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 11 - Kroppsvård  Matas Striber är
Pomegranate Body Creme 250 ml
Sea Buckthorn & Elderflower Body Butter 250 ml
Hyaluron Body Butter 250 ml
Mild Body Scrub For Sensitive Skin Fragrance Free 200 ml
10% Carbamide Body Creme Fragrance Free 250 ml
Nathalie
Beauty Pro
11/12/24-20:46(redigerad den 11/12/24-20:51)

🎄 Kvällens julmys 🎄

Finns det något som är så mysigt som att krypa ner i en renbäddad säng och i ny julig pyjamas? Kuddsprayen från Rituals höjer verkligen den känslan! Jag fick den som ett prov för flera år sen och tänkte att produkten i sig var ett dåligt försök att bara få folk att köpa fler saker. Föga visste jag då att både jag och min make skulle älska den 😂 Sen dess finns den alltid hemma

🎄 Kvällens julmys 🎄  Finns det något som är så mysigt som
The Ritual Of Jing Sleep Pillow & Body Mist 50 ml
Nikki
Beauty Pro
11/12/24-18:59

MORPHE 30%

Passade på att testa Morphe's nya blush i butik idag. Väldigt pigmenterade Blush Drops men Silk Blushen gillade jag verkligen. Så fin design och superhärlig formula.

Och undrar hur många av deras ikoniska setting mists som sålts idag!!!

Morphe är ett av mina favoritvarumärken. Är dessutom veganskt! Har bl a ett favoritläppstift och lipgloss som såldes i set i färgen Flirty Nude (har utgått nu tyvärr). Älskar deras setting mist! 🥰
Och hur fina, bra pigmenterade och prisvärda paletter har inte det varumärket lanserat!

Har du handlat något från Morphe idag?

MORPHE 30%  Passade på att testa Morphe's nya blush i butik
Hot Shot Blush Drops That Girl
Huephoric Rush 3-In-1 Silk Blush Intoxicated
Huephoric Rush 3-In-1 Silk Blush Pleasured
Totally Set Mini Brighten & Set Powder Duo
Continuous Setting Mist 82,8 ml
Continuous Prep & Set Mist 42 g
Sunsetter Broad Spectrum SPF30 Setting Spray 79 ml
Nikki
Beauty Pro
11/12/24-18:42

Pleats Please by Issey Miyake

Nu börjar jag komma till slutet (vi pratar några millimeter kvar) på en av mina favoritparfymer av Issey Miyake, Pleats Please EdT. En blommig och fruktig parfym som trots att den är ganska söt ändå har de där rena fräscha doftstråken som är så typiska för Issey Miyake. Trots att den är en EdT håller den bättre än de flesta av mina parfymer. Den finns inte på KICKS och jag vet inte ens om den finns att köpa i Sverige längre. Ännu en anledning att boka en resa snart! 😁

Denna japanske modedesigner (som tyvärr gick bort för en tid sedan) har verkligen skapat några dofter som känns som mina egna.

Har du haft turen att hitta en sådan doft ännu?

Pleats Please by Issey Miyake   Nu börjar jag komma till
elsavidehult
Beauty Pro
11/12/24-18:16

🎅🏼Julklappstips! Hur roligt är det inte att få en necessär med helt nya produkter? Jag har valt ut några av mina favoriter som min bästavän ska få i julklapp! För att göra det lite extra roligt så har jag försökt att endast använda rosa produkter! En super rolig julklapp som du verkligen kan anpassa själv.

🎅🏼Julklappstips!  Hur roligt är det inte att få en