/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Emma
Beauty Pro
07/12/24-09:48(redigerad den 07/12/24-09:52)

24 dagar av skönhet! Dag 11 - nagellack

Jag fullkommligt älskar att göra gelenaglar hemma, så mysigt (och billigt)! Här om dagen köpte jag "Depend Gel iQ Nail Polish - Fall Collection 1060 Relax Your Body". Superfin färg, perfekt om man bara vill ha något lätt och naturligt!

(Lyckas tyvärr inte tagga produkten nu, försöker igen om ett tag).

24 dagar av skönhet! Dag 11 - nagellack  Jag fullkommligt
Linn
Beauty Pro
07/12/24-09:31

Dag 11: Min favoritfoundation

Den här foundation tycker jag mycket om nu under höst och vinter när man använt foundation med mycket glow under sommaren. Den är mediumtäckande och har neutral finish. Härlig formula som är lätt få jämnt.

**Dag 11: Min favoritfoundation**  Den här foundation tycker
The Wonder Base Stick 2C Champagne
Sofia
Beauty Pro
07/12/24-09:01

Dag 7: parfym ✨ Carolina Herreras “Good Girl” är en sofistikerad doft som balanserar ljusa och mörka noter, med inslag av jasmin, kakao och tonkaböna. En ikon för självsäker elegans!

Dag 7: parfym ✨ Carolina Herreras “Good Girl” är en
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Cecilia
Beauty Star
07/12/24-08:55

Äntligen ✨️har den kommit Maybellines Lasch sensation sky high space Dimond la en order direkt nu på morgon när jag såg det 👌

Äntligen ✨️har den kommit Maybellines Lasch sensation sky
Nikki
Beauty Pro
07/12/24-08:30

🕯 JULMYS 🕯🎅

Älskar att koppla av med pussel. 🧩 Tror kanske inte alla känner detsamma men att hänga över bordet och endast fokusera på att hitta rätt bit är för mig avkoppling. Det blir några pussel varje år kring jul både innan och efter.

Tips! Bra tillfälle att måla naglarna - gott om tid att torka! 😃

Kommer bli en jätteintensiv men rolig helg med dubbla julmarknader, glöggmingel och julbak men hoppas hinna pausa lite med mitt pussel också! 😃

Ha en fin helg! 🎄

🕯 JULMYS 🕯🎅  Älskar att koppla av med pussel. 🧩 Tror
Nikki
Beauty Pro
07/12/24-08:16

24 dagar av skönhet 🤍⭐️

Dag 11 - Rengöring

Jag älskar löddrande rengöringar och Confidence In A Cleanser från IT Cosmetics är definitivt en av de bästa jag testat. Helt underbar, känns mer återfuktande än uttorkande och tar bort allt! Älskar den! 🥰

Enda nackdelen är priset. Den är inte billig men otroligt dryg.

24 dagar av skönhet 🤍⭐️  Dag 11 - Rengöring   Jag älskar
Confidence In A Cleanser 148 ml
Mariam
Beauty Star
07/12/24-01:49(redigerad den 07/12/24-01:50)

Tips till alla OUD älskare, denna är den bästa dupe av van cleef Oud Blanc

Tips till alla OUD älskare, denna är den bästa dupe av van
Oud Blanc EdP 75 ml
Samar
Beauty Star
07/12/24-00:38

Beautyact... WOW

Beautyact... WOW