/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
khadijjafar40
Beauty Star
14/12/24-16:53

Hej! Jag har många akne. Kan ni göra mig några tips? Tacö

Hej!  Jag har många akne. Kan ni göra mig några tips? Tacö
Mind Glowing Peel Off Mask 50 ml
Dreamy Drops Hydrating Serum 30 ml
Glow Yeah Tinted Lip Oil
Sofia
Beauty Pro
14/12/24-16:20

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 18 – Eyebrow products 🤨

Av alla olika brynprodukter jag har testat så är denna kombo den absolut bästa. Jag fyller i den naturliga formen på mina bryn med pennan och använder sen brynvaxet för att hålla hårstråna på plats hela dagen. Igår kom jag hem vid 2 på natten, då hade sminket varit på i 20 timmar och ögonbrynen såg likadana ut som när jag nyss sminkat mig. 👌🏼

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 18 – Eyebrow products 🤨  Av
Infinity Brow Pen Dark Brown
The Brow Wax Transparent
Raneen
Beauty Beginner
14/12/24-15:56

Hej tjejer! Har kapat av mitt hår till axellängd då pp grund sv hur slitet det var. Jag behöver dock föna ner det efter dusch för att inte se ut som en svamp. Kan ni snälla tipsa om det bästa värmeskyddet så mitt hår slipper bli jätte slitet, så den kan få växa?:)

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Moa
Beauty Star
14/12/24-15:04(redigerad den 14/12/24-15:05)

Jag vann rituals tävlingen!!! Såå himla lyxigt, nu är julklapparna till familjen lösta!!!❤

Jag vann rituals tävlingen!!! Såå himla lyxigt, nu är
The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
Homme - Medium Gift Box
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Box
Nathalie
Beauty Pro
14/12/24-13:46

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 17: dagkräm

Är så glad att jag testade den här ansiktskrämen från elf! Den känns lätt men ändå återfuktande (vilket ju är vad den är till för), funkar perfekt under smink, bra pris. Och den luktar inte sådär konstigt som vissa oparfymerade produkter kan göra. Kommer köpa igen!

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️  Dag 17: dagkräm   Är så glad att
Holy Hydration! Face Cream Fragrance Free 50 g
Sofia
Beauty Pro
14/12/24-13:41

Dag 14: Got2b Brow Gel – för perfekt fixerade bryn ✨ Got2b Brow Gel är en transparent bryngel som håller dina bryn på plats hela dagen. Formulan är lätt men samtidigt stark nog att forma och fixera, oavsett om du vill ha ett naturligt eller mer stylat resultat. Den torkar snabbt och lämnar ingen klibbig känsla.

Dag 14: Got2b Brow Gel – för perfekt fixerade bryn ✨ Got2b
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
14/12/24-13:39
Använder du som jag flytande blush så är Flaers cream blush brusch ett måste! Älskar deras bortstar. Och denna har varit en game changer! Till den, mina favoritrouge just nu från Rare beauty.
###### Använder du som jag flytande blush så är Flaers cream
214 Cream Blush Brush
Emelie
Beauty Pro
14/12/24-13:00(redigerad den 14/12/24-13:01)

Första intrycket av Milk hydro grip primer.

Det är en primer i gelform som jag upplever är för torr för min hy. Jag har blandhy men upplever att primers som är i gelform lätt torkar ut min hy. Dock kan detta åtgärdas med ett återfuktande settingspray. Denna primer kommer troligen inte bli någon favorit hos mig tyvärr.

Första intrycket av Milk hydro grip primer.  Det är en
Hydro Grip Primer 45 ml