/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
10/12/24-08:22

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 14 – Christmas eyeshadow 🎄

Har aldrig sett en juligare palett än Metallic mysteries II från LH cosmetics! Den var tyvärr limited edition så jag kan inte tagga den. Men om du har den så är detta en påminnelse om att plocka fram den och göra en glittrig jullook! 😍

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 14 – Christmas eyeshadow 🎄  Har
Linn
Beauty Pro
10/12/24-08:21

Dag 14: Highlighter stick

Det här highlighter-sticket från Fenty Beauty är superfint. Ger ett naturligt och fint resultat. Krämprodukter och sticks passar ofta de med torr hy.

**Dag 14: Highlighter stick**  Det här highlighter-sticket
Match Stix Shimmer Skinstick Starstruck
Nikki
Beauty Pro
10/12/24-07:32

JULMYS med mask 🎭

En liten stund av avkopplande hudvård är ju både välbehövligt och härligt så här i hektiska december. Applicera en ansiktsmask eller lägg på en sheetmask. Luta dig tillbaka och lyssna på några favoritlåtar eller njut av tystnaden under tiden huden får en djuprengöring eller fuktboost.

Taggar några jag gillar från Origins, även set.

JULMYS med mask 🎭  En liten stund av avkopplande hudvård är
Clear Improvement Active Charcoal Mask 75 ml
Drink Up Intensive Overnight Hydrating Mask 75 ml
Multi-Maskers Five Mini Masking Essentials Gift Set
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
10/12/24-06:58

24 dagar av skönhet 🪩🌸

Dag 14 - Lipgloss

Kylie By Kylie Jenner High Gloss innehåller en unik blandning av glansförhöjande ingredienser och vårdande oljor för att ge känslan av krämig mjukhet. Ger en högglansig finish. Svag doft av vanilj.

100% vegansk

24 dagar av skönhet 🪩🌸  Dag 14 - Lipgloss   Kylie By Kylie
High Gloss 323 Daddy's Girl
Sofia
Beauty Pro
10/12/24-05:48

Dag 10: ansiktsolja ✨ Clarins Plant Gold är en unik två-i-ett produkt som kombinerar en närande ansiktsolja med en lätt emulsion. Den lätta konsistensen absorberas snabbt och lämnar huden mjuk, smidig och med en hälsosam lyster. Produkten har en mild, botanisk doft som känns lyxig och avslappnande. Perfekt om du vill ge huden extra näring och glow utan att kännas fet. Ett måste för torr och trött hud!

Dag 10: ansiktsolja ✨ Clarins Plant Gold är en unik
Olesia
Beauty Star
10/12/24-02:08

Hej alla! Jag behöver råd från samhället) Jag vill unna mig en ny parfym. Vilken tycker du är den bästa parfymen till jul?

Olesia
Beauty Star
10/12/24-01:55

bra vinterkväll!

bra vinterkväll!
Julia
Beauty Star
10/12/24-00:00(redigerad den 10/12/24-00:09)

Julklappstips under 150 kronor 🎁 (och under 100kr vid tex personligt erbjudande 😍).

Något som enligt mig alltid går hem är rituals shower foam 💦 det finns flera olika dofter att välja mellan, vilket gör att det finns något för alla 🌟 jag har själv köpt bland annat denna till min sambo, den luktar fantastiskt gott 🫶

Homme Shower Foam 200 ml