/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Filippa
Beauty Beginner
10/12/24-17:47

hejsan, har ni någonsin varit med om liknande som mig så tycker jag ni ska kommentera vad som hände er. jag var på väg ut för att fira min syster, hon skulle gifta sig. jag skulle applicera mascara på mina ögonfransar, vilket till en början gick bra. Det slutade däremot med att jag fick mascara i hela ögonen och fick åka in till akuten. På akuten fick de skölja mitt öga, vilket ej räckte så de blev operation. har ni varit med om liknande? isåfall vad hände er? sedan dess har jag varit så rädd för mascara, men kicks har räddat mig med deras produkter och gjort att min rädsla gått över.

hejsan, har ni någonsin varit med om liknande som mig så
Filippa
Beauty Beginner
10/12/24-17:40

Hejsan, en nybörjare här. Jag arbetar som stylist och vill dela med mig av min bästa cream bronzer jag någonsin haft! inte fläckig och lätt att blanda ut!

Välj en eller flera svar
Tycker ni om denna?
7Bidrag
Ja, älskar 😍
Nej blir fläckig!
Skicka
Hejsan, en nybörjare här. Jag arbetar som stylist och vill
Nathalie
Beauty Pro
10/12/24-16:21(redigerad den 10/12/24-16:27)

När man varit inne på Kicks med fem läppstift och får fantastisk hjälp att hitta matchande läppennor, kommer därifrån med tre (resten ska beställas eftersom de var slut) och sen... Inte kommer ihåg exakt vilka som var till vilka stift och vilka två läppstift som fortfarande behöver sin matchning så man kan beställa med rabatt... Två av de jag köpte ser ju typ identiska ut men passar inget av de två kvarvarande läppstiften. Och jag kommer inte ihåg vad tanken var 😂

Note to self - ta kort i butiken så du slipper stå och klia dig i huvudet dagen efter 😂

När man varit inne på Kicks med fem läppstift och får
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Emelie
Beauty Pro
10/12/24-16:13(redigerad den 10/12/24-16:14)

Fyndade några nya primers under Black week. 3 stycken som jag länge varit sugen på att testa och passade på att köpa dessa nu när de var på rea. Ska bli spännande att testa dessa primers och se om de funksr för mig 

Fyndade några nya primers under Black week. 3 stycken som
The Marsh Mellow Primer 30 ml
Hydro Grip Primer 45 ml
Prime Time Original Pore Minimizing Primer 30 ml
Sofia
Beauty Pro
10/12/24-15:44

Senaste köpet från Kicks! 🛍

Påfyllning av favorittvålen och en glittrig mascara precis lagom till veckans julfester på jobbet. ✨️

Senaste köpet från Kicks! 🛍  Påfyllning av favorittvålen
The Ritual Of Karma Hand Wash 300 ml
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Space Diamond
Nathalie
Beauty Pro
10/12/24-15:10

Dagens julmys!

En kopp julte, ansiktsmask och en julklappsstickning ❤️

Dagens julmys!   En kopp julte, ansiktsmask och en
Moisture Bomb Tissue Mask Super-Hydrating & Soothing
Anna
Beauty Pro
10/12/24-14:08

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 10 - Smink💅

BeautyAct stiften har överraskat mig, de är snyggt och lyxigt förpackade och jaa, överraskande bra till bra pris! har både blush och bronzer🌸

24 Dagar av skönhet❣️ Dag 10 - Smink💅  BeautyAct stiften
Radiant Cream Colour Stick Contour Mocha
Nikki
Beauty Pro
10/12/24-12:24

JULMYS - ta dig tid för dina intressen

Här kombinerar jag två - kreativt bak och ljuva dofter.

Älskar ju att baka och därför är det för mig avkoppling. Att stänga av huvudet och bara använda händerna. Lite julmusik i bakgrunden (om man inte redan tröttnat på den 😃) och ljuva dofter som sprider sig. Vem behöver Eilish och Sol de Janeiro? 😂

JULMYS - ta dig tid för dina intressen   Här kombinerar jag
Eilish EdP 100 ml
Eilish Body Mist 236 ml
Eilish EdP Gift Box
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Brazilian Crush Cheirosa 71 Perfume Mist 90 ml