/ Sneak peek på Rituals vår- och sommarkollektion som släpps
Sofia
Beauty Pro
25/02/26-20:26
Sneak peek på Rituals vår- och sommarkollektion som släpps nästa vecka! 🪷🌅💧Ritual of seshen (betyder tydligen lotusblomma) är inspirerad av Egypten och Nilen i synnerhet. Med blå lotus och apelsinblomma ska det vara en akvatisk, solig, frisk unisexdoft som påminner om sommar och semester. Gillar man Ritual of karma lär man även gilla denna, enligt Rituals. ☀️ Det är några helt nya produkter, som det OTROLIGT vackra flytande doftljuset som ser ut som en lotusblomma 🪷, en body milk (inspirerad av Kleopatra så klart) i sprayflaska, en svalkande body gel och en holografisk ansiktsmask. Det finns även klassiska favoriter som body scrub och foaming shower gel. Jag kan ha köpt på mig typ 5 av produkterna när de körde en livestream där man kunde shoppa innan kollektionen släpps. 😅💸 Doften låter så väldigt klockren och jag älskar hela viben – färgerna, blommorna, vattnet, glasflaskorna som är formade som vattendroppar, ljuset.. Ni ska se förpackningen till gift setet, som öppnas som en lotusblomma. 😍 Jag brukar inte vara en sucker för fina förpackningar men här har Rituals verkligen skapat en oemotståndlig kollektion! Hoppas att den doftar gott nu. 😂
Fortsätt utforska gemenskapen!