Midsommarredo! ☀️🌸💐
Preppar inför imorgon med lite nagelfix 💅🏻 grundar alltid med opi baslack och nu valde jag nagellack i nyansen you had me at halo från opi 💅🏻 som alltid avslutar jag sen med Seche vite ~ en långvarig favorit som inte behöver en närmre förklaring än att den helt enkelt är bäst ❣️om nån ändå undrar så är den bäst för att nagellacket torkar på nolltid med denna över och att nagellacket håller sjukt länge om man toppar med Seche vite 🫶🏻