/ Midsommarredo! ☀️🌸💐 Preppar inför imorgon med lite
Sotnosen
Beauty Pro
18/06/26-09:01(redigerad den 18/06/26-09:02)

Midsommarredo! ☀️🌸💐 Preppar inför imorgon med lite nagelfix 💅🏻 grundar alltid med opi baslack och nu valde jag nagellack i nyansen you had me at halo från opi 💅🏻 som alltid avslutar jag sen med Seche vite ~ en långvarig favorit som inte behöver en närmre förklaring än att den helt enkelt är bäst ❣️om nån ändå undrar så är den bäst för att nagellacket torkar på nolltid med denna över och att nagellacket håller sjukt länge om man toppar med Seche vite 🫶🏻

Seche Vite Dry Fast Top Coat 14 ml
Seche Vite
Seche Vite Dry Fast Top Coat 14 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!