... med massor av adventskalendrar.
Hur mysig är inte tiden vi har framför oss. 🥰
Med solen som fortfarande värmer samtidigt som små glimtar av höstmys redan lyser upp de allt mörkare sensommarkvällarna.
Efter en lång och varm sommar med den ena solkrämstuben efter den andra tömd ser i alla fall jag fram emot att tända ljusen och kupa händerna runt en varm kopp kryddigt te. Älskar de där korta stunderna när man gör absolut ingenting, och det med gott samvete... 😃
KICKS har även i år ett helt gäng kalendrar med lite olika inriktning och i olika prisklass. Såg precis innehållen på Expressens hemsida, bra och varierad blandning av produkter som nog kan passa många.
Rituals har som vanligt (tycker jag) otroligt fint dekorerade kalendrar. Användbart innehåll (mkt kroppsvård) och kul att de också verkar ha med något från sin helt nya Limited Edition kollektion Uukumwe.
Lumene brukar vara ett säkert kort och Nuxe tycker jag ser jättefin ut, både design och innehåll.
Roligt att Isadora i år släpper en adventskalender för första gången och Cocopanda har två som verkar lovande. Snygg design (hur söt är inte den rosa resväskan) och spännande produkter som de visat hitintills.
Flera kalendrar från andra skönhetskedjor släpps också den närmaste tiden.
Lancôme är nog den lyxigaste jag haft men då fick jag också, förutom en massa fin hudvård och några små parfymer, flera läppstift och mascaror som räckte till julen därpå om inte längre.
MAC och Benefit är två som brukar vara drömmen om man älskar makeup.
Kan även vara värt att spana på apotekens hemsidor där man kunnat hitta prisvärda, användbara och överraskande bra kalendrar de senaste åren.
Caia, Charlotte Tilbury osv.
Har du redan spanat in/bestämt dig för någon?
Kommentera och dela gärna! Bra tips uppskattar man ju och kanske får någon sin inspiration från just DIG! 💞