/ ✨ BeautyAct Body Mist ✨
Linnea
KICKS Beauty Expert
23/07/26-13:29

✨ BeautyAct Body Mist ✨

Jag älskar när en doft kan förstärka ett humör, och de nya Body Mists från BeautyAct känns verkligen som tre helt olika personligheter. Oavsett om du vill dofta rent och mysigt, självsäkert eller festligt finns det en favorit för dig. 💕

🤍 Laptop And Room Service För mig är det här den ultimata mysdoften. Den har en krämig sötma med kaffe, kokos och mandel som möter mjuk vanilj och mysk. Den känns varm, avslappnad och lite som en lat söndagsmorgon på ett lyxigt hotell.

💔 Heart Break At The Gas Station Den här känns lite mer oväntad. Först får man en frisk och fruktig känsla, men efter en stund blir den mjukare med blommiga och söta inslag innan den landar i en varm bas av vanilj, trä och mysk. En doft som känns både lekfull och självsäker.

✨ Angel On The Dance Floor Den här är min känsla av glittriga kvällar och bra energi. Friska fruktiga toner möter mjuka blommor och avslutas med en varm, len bas som gör doften feminin utan att bli för tung. Perfekt när man vill känna sig lite extra uppklädd, även en vanlig vardag.

Jag tycker att BeautyAct har lyckats göra tre dofter som känns väldigt olika, så det finns verkligen något för olika smaker och tillfällen.

💕 Vilken hade ni valt, mysig, självsäker eller festlig?

Laptop And Room Service Body Mist 80 ml
Beautyact
Laptop And Room Service Body Mist 80 ml
Angel On The Dance Floor Body Mist 80 ml
Beautyact
Angel On The Dance Floor Body Mist 80 ml
Heart Break At The Gas Station Body Mist 80 ml
Beautyact
Heart Break At The Gas Station Body Mist 80 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!