Vattenfast mascara är typ det enda jag använder, då jag har väldigt rinniga och känsliga ögon. Har tre dagar i rad nu testat LH Cosmetics nya vattenfasta mascara och jag hade rejält höga förväntningar på den redan innan jag testade den, då LH är mitt favoritmärke och jag brukar sällan bli besviken på deras produkter.
Så roligt när förväntningarna infriades 🤩 På första bilden har jag när bilden togs haft mascaran på i 12 timmar. Här regnade det precis hela dagen igår och eftermiddagen tillbringades ute i regnet med familjen. Så mascaran fick verkligen ge sig till känna. Lägg därtill en skrattattack där tårarna sprutade på kvällen och där jag gnodde mig i ögonen utan att tänka mig för. Men mascaran sitter på plats ändå. Imponerande! Lite små svarta prickar är det enda som syns efter den dagen i regnet, men det var också ett extremt regnande. Fransarna höll sig dessutom uppe hela dagen. Riktigt bra! Gillade att den också är lite torr i konsistensen redan från början och den lilla smidiga borsten som var lätt att komma åt med. Kommer definitivt bli ett inköp framöver av den 😀
Tror att du också kommer älska denna @Sofia 😍 LH cosmetics
The Waterproof Mascara
Fortsätt utforska gemenskapen!