Som tidigare utlovat kommer här mitt first impression av The Waterproof Mascara från LH Cosmetics 🖤
Jag har testat mascaran vid två tillfällen nu, tre med idag, men igår ville jag sätta den lite på prov genom att ha på mig den från tidig morgon till sen kväll. För det första måste jag säga att den är otroligt lätt att jobba med för att vara helt nyöppnad, det kan ta veckor för mig innan en ny mascara verkligen blir bra på, då jag tycker de är alldeles för blöta i början. Det problemet upplevde jag inte alls med den här då den gav ett fint resultat direkt - ett stort plus!
Jag var ute i 27 graders värme ganska länge igår, körde sen ett pilatespass och blev även ett besök på gymmet där jag både sprang och körde styrketräning. Det blev ett svettigt träningspass, men när jag kom hem såg fransarna exakt likadana ut som när jag åkte iväg på morgonen - böjen var kvar och var precis lika fin som innan. Tog sen en lång varm dusch och det var först efter den och all varm ånga jag märkte att böjen på fransarna började släppa lite grann, men det var inget som varken förvånade eller störde mig eftersom jag bara skulle vara hemma resten av kvällen.
Hittills så tycker jag att det här är en riktigt bra mascara som jag definitivt kommer köpa igen! Älskar när man hittar nya favoriter 🌟
LH cosmetics
The Waterproof Mascara