/ Mitt senaste Kicks köp nu när det är megabra erbjudanden på
Irena
Beauty Pro
08/04/26-19:40(redigerad den 08/04/26-19:40)
Mitt senaste Kicks köp nu när det är megabra erbjudanden på 20% vid köp över 600 som kan kombineras med andra erbjudanden. Jag höll på att gråta av glädje för någon dag sedan när jag testade detta läppstift inne på Kicks. Ni som följt mig här ett tag har säkert sett att jag har skrivit om mitt all time favorite nude läppstift från Mac i nyans Half n Half som slutade tillverkas 2021. Min hylsa är från 2018/2019 och jag har sista åren snålat rejält med användningen av denna då jag aldrig lyckats hitta en nyans som är som den. Vi ska inte ens snacka om doften för jag kan nog använda den som råttgift… men det struntar jag i så länge jag inte tappar mina läppar eller får någon sjukdom. Ska nog be min man begrava mig med den om han lyckas leva längre än mig. Skämt o sido men YSL läppstiftet i nyans N1 får vara min nya ride or die. Formulan, färgen, hylsan ja allt är magiskt. Och om ni ser sista bilden så kan man nästan inte se någon skillnad mellan Half n Half och N1. Jag är såååå glad!! Blev även ett köp av en av mina favorit maskaror samt ett nytt creme blush som hyllats till skyarna på beauty talks. Jag köpte nyans golden hour som verkligen gav ett somrigt glow!
Soft Glow Cream Bronzer Honey Breeze
BeautyAct
Soft Glow Cream Bronzer Honey Breeze
LASHTOPIA Mega Volume Mineral-Based Mascara Black
bareMinerals
LASHTOPIA Mega Volume Mineral-Based Mascara Black
Tag
Läppar
Fortsätt utforska gemenskapen!