/ **Mitt seanste Kicks-köp 🛍** I onsdags körde jag ner till
Hogge
Beauty Pro
29/11/25-04:57(redigerad den 29/11/25-05:00)

Mitt seanste Kicks-köp 🛍

I onsdags körde jag ner till Kicks Emporia (dom hade byggt ut eller har jag aldrig sett den inre delen😅👀) för att kika och hittade 15ml varianten pĂ„ Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 Day Cream frĂ„n Nilens Jord. â­ïžđŸ’Š

Har kikat och klÀmt pÄ den i butik tidigare men passade pÄ att köpa den nÀr det var 25% + hade en rabattcheck pÄ 25:- = vÀrd att testa för 61:- !

Konsistensen Ă€r ganska rik (Ă€lskar nĂ€r nattcremer Ă€r sĂ„ hĂ€r tjocka mmmm♡) och fĂ€rgen grĂ„ men nĂ€r man smörjer ut den sĂ„ "spricker" fĂ€rgen och blir som en tinted daycreme. Tycker absolut att den kĂ€ndes Ă„terfuktande men jag som Ă€r en ✚glowgetter✚ skulle inte sĂ€ga att den sĂ€rskilt mycket glow. Om jag skulle jĂ€mföra den med en annan produkt sĂ„ skulle jag sĂ€ga att den Ă€r som en krĂ€migare variant av Origins GinZing SPF 40 Energy-Boosting Tinted Moisturizing Face Cream. TyvĂ€rr funkar ingen av dom för mig för upplever alltid att denna typ av produkt rullar och blir flĂ€ckig pĂ„ min hud (applicerade med fingrar + borste). :/ Men jag har en kollega som Ă€lskar Origins sĂ„ den fick snabbt ett nytt hem. 🏠

PluspoĂ€ng för att den fanns i miniversion sĂ„ man kan testa utan att behöva köpa fullsize, trĂ„kigt att den inte passade mig. Jag fĂ„r hĂ„lla mig till mina serumfoundations istĂ€llet. đŸ„°

(Bilden vill jag kalla "skĂ„nsk vinter" â„ïžđŸ‚)

Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 Day Cream 15 ml
Nilens Jord
Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 Day Cream 15 ml
Tag
Bas
FortsÀtt utforska gemenskapen!