Mitt seanste Kicks-köp đ
I onsdags körde jag ner till Kicks Emporia (dom hade byggt ut eller har jag aldrig sett den inre delenđ
đ) för att kika och hittade 15ml varianten pĂ„ Hydra Glow Magic Tint Release SPF 15 Day Cream frĂ„n Nilens Jord. âïžđŠ
Har kikat och klÀmt pÄ den i butik tidigare men passade pÄ att köpa den nÀr det var 25% + hade en rabattcheck pÄ 25:- = vÀrd att testa för 61:- !
Konsistensen Ă€r ganska rik (Ă€lskar nĂ€r nattcremer Ă€r sĂ„ hĂ€r tjocka mmmmâĄ) och fĂ€rgen grĂ„ men nĂ€r man smörjer ut den sĂ„ "spricker" fĂ€rgen och blir som en tinted daycreme. Tycker absolut att den kĂ€ndes Ă„terfuktande men jag som Ă€r en âšïžglowgetterâšïž skulle inte sĂ€ga att den sĂ€rskilt mycket glow. Om jag skulle jĂ€mföra den med en annan produkt sĂ„ skulle jag sĂ€ga att den Ă€r som en krĂ€migare variant av Origins GinZing SPF 40 Energy-Boosting Tinted Moisturizing Face Cream. TyvĂ€rr funkar ingen av dom för mig för upplever alltid att denna typ av produkt rullar och blir flĂ€ckig pĂ„ min hud (applicerade med fingrar + borste). :/ Men jag har en kollega som Ă€lskar Origins sĂ„ den fick snabbt ett nytt hem. đ
PluspoĂ€ng för att den fanns i miniversion sĂ„ man kan testa utan att behöva köpa fullsize, trĂ„kigt att den inte passade mig. Jag fĂ„r hĂ„lla mig till mina serumfoundations istĂ€llet. đ„°
(Bilden vill jag kalla "skĂ„nsk vinter" âïžđ)