/ Mitt intryck av min Charlotte Tilbury Magic Vanish i färgen
Anna
Beauty Pro
07/05/26-14:06
Mitt intryck av min Charlotte Tilbury Magic Vanish i färgen Fair🩷 mot mörka ringar vid ögonen Jag har testat den ett tag nu och jag vill att den ska ersätta (Smachbox) Becca under eye brightening Corrector som jag använt i princip jämt i tio år och nu försvinner. Om Beccas är 10 poäng för mig är den här 8 poäng. Märker att Beccas täcker det mörka ett lite bättre och även längr än CH. Magic Vanish är lättare att hantera och applicera dock, den är väldigt lätt att lägga på, skulle vilja påstå att den nästan är en hybrid mellan kräm och puder produkt. Jag upplever den så pga konsistensen och att den känns så att ta i. Becca är verkligen krämig och kanske tjock istället och ytterst lite behövs. Men har man bråttom är CH en lätt produkt att få på och den går att fixa till snabbt i bilen eller nästan gående! Beccas kräver mer tid och framförallt finess! Den här från Ch täcker inte lika bra och länge men är väldigt fin på. Beccas är inte för alla att hantera har jag hört och förstår. Att Macig Vanish är snyggare som produkt och har mycket lyxigare förpackning med spegel och allt är ju uppenbart 💖 Kommer nästa gång beställa frön Caia som var slut när jag köpte den här! Har för längesedan testat från Pixie och tyckte inte om den men den från Caia är ju älskad av många🩷✨
Magic Vanish Deep
Charlotte Tilbury
Magic Vanish Deep
Tag
Ögonmakeup
Fortsätt utforska gemenskapen!