/ MAC Me So Fleek sminkset Det här var något jag bara inte
Nathalie
Beauty Pro
04/05/26-12:56
MAC Me So Fleek sminkset Det här var något jag bara inte kunde motstå när Nikki tipsade om det för några månader sen. Det såldes ut av Åhléns och priset för hela setet blev betydligt lägre än vad bara läppstiftet är värt, och föga förvånande var det såklart läppstiftet som lockade mest. Setet innehåller en ögonskuggepalett med fyra färger, en duoblush, ett matt läppstift och ett läppglans. Det här är en limited edition och alla förpackningar är så fina! Ögonskuggorna, eller tre av färgerna, är såna jag skulle kunna använda dagligen utan att ens blinka. Men så fanns ett wild card i form av blått med och den kändes spontant rätt läskig. Gjorde därför en look där jag tvingade mig själv att använda alla fyra färgerna (bild på den kommer i kommentarer, jag har lagt upp den tidigare under Makeup Looks). Kommer nog fortfarande tycka att den är lite läskig men kommer också försöka skapa fler looks där alla fyra ingår. Blushen överraskade mig rejält! Jag har sen jag upptäckte krämprodukter helt övergått till det och jag har inte använt en puderblush sen dess, tills nu. Den är otroligt pigmenterad och så lätt att blenda att den är en ren fröjd att jobba med! Gillar verkligen färgen också. Läpprodukterna tänkte jag visa närmare i ett eget inlägg. Har uppnått gränsen för hur många bilder man kan ha i ett inlägg och jag vill prata lite mer ingående om dem så det kommer sen!
Tag
Ögonmakeup
Fortsätt utforska gemenskapen!