/ Lite nytt i kategorin makeup som är köpt på andra sidor än
Irena
Beauty Pro
10/04/26-15:20(redigerad den 10/04/26-15:21)
Lite nytt i kategorin makeup som är köpt på andra sidor än Kicks. Höll på att skrika ut högt när jag såg att Morphes penna i Makeup talk fanns hos Lyko. Väntat på den nyansen i det två år. Har sagt det flera gånger men tål att sägas igen, Morphes pennor är sååå bra!! De kostar typ 80 kronor och presterar/håller bättre än många i 300 kronors klassen. Nya produkter för mig är Elfs primer (matta) och läppolja med glans. Jag hade missat att primern är med gripping effekt och herrans vad den kändes kladdig när den skulle på och den torkar in snabbt så det gäller att vara snabb med fingrarna. Men den gör definitivt vad den lovar, håller hyn matt och sminket på plats!! Idun minerals skin tint- min nya holy grail. Älskar denna skin tint och köpte den nya nyansen Långholmen (light medium neutral) Inga gula toner alls och smälter in såååå fint till och med på mig med oljig hy ❤️ Mac hazy matte lipstick i nyans teddy 2.0. Sååå fin nude/rosa. Mer rosa än vad jag räknat med men det är lugnt för den går att parera med så många olika läppennor. Sen till slut, nya foundationen från Armani. Köpte nyans 5,9 efter att ha provat i butik. Fyndade denna på parfumedreams för 475 på påskresa vilket är nästan 50% lägre än på kicks. Ska göra en look med den imorgon då det åter är kalasdags 🥳
Giorgio Armani Luminous Silk Foundation 5.9
Armani
Giorgio Armani Luminous Silk Foundation 5.9
Power Grip Matte Primer 26 ml
e.l.f.
Power Grip Matte Primer 26 ml
Powder Kiss Hazy Matte Lipstick Sultriness
Mac
Powder Kiss Hazy Matte Lipstick Sultriness
Tag
Bas
Fortsätt utforska gemenskapen!