LH Cosmetics The waterproof mascara đ«
"Precision möter volym möter resultat â utan kompromisser. För en ögonöppnande look som sitter pĂ„ plats vid alla tillfĂ€llen. Mascaran du alltid kan lita pĂ„.
UpptĂ€ck den perfekta, veganska och vattenfasta mascaran med en krĂ€mig och lĂ€tt textur som glider pĂ„ smidigt och omsluter varje frans. Den noggrant utvalda precisionsborsten separerar fransarna samtidigt som den ger volym och ett fantastiskt resultat. Ăven pĂ„ de kortaste av fransar. Den vattenfria formuleringen gör att fransarna inte tyngs ner, och nu behöver du inte heller kompromissa mellan lĂ„ngvarigt hĂ„llbart resultat och enkel borttagning. Mascaran Ă€r ocksĂ„ berikad med jojobaolja för glans och Ă„terfuktning samt kokosolja, som vĂ„rdar och skyddar fransarna."
Min nya vardagsmascara! Har lĂ€st vĂ€ldigt bra recensioner om denna hĂ€r pĂ„ BeautyTalks sĂ„ klickade hem, testade och blev NĂJD!
FörvĂ„nansvĂ€rt lĂ€tt/liten borste som coatar bra. Torkar snabbt och böjen hĂ„ller hela dagen utan att jag fĂ„r đŠđŒ-ögon (testade heldag pĂ„ jobbet (varma ugnar + svettigt diskrum)). Den ger kanske inte den volymen och lĂ€ngden jag önskar om jag ska göra nĂ„got festligt men perfekt vardagsmascara! Har böjt fransarna + ett lager mascara pĂ„ mitt vĂ€nstra öga.
Hittar inte den pÄ Kicks men finns pÄ LH Cosmetics egna hemsida + andra sidor.
Vill Ă€ven slĂ„ ett slag för fransserumet jag anvĂ€nder just nu: GrandeLASH-MD Lash Enhancing Serum (ingick i min Supreme Calendar). Fransarna Ă€r starka, fylliga och lĂ„nga. Jag har Ă€ven fĂ„tt komplimanger för dom. đ„ș TyvĂ€rr Ă€r det prostaglandiner i serumet sĂ„ har Ă€nnu inte bestĂ€mt mig om jag kommer Ă„terköpa det. Men om det funkar? Absolut! đ
Grande
GrandeLASH-MD Lash Enhancing Serum 2 ml