/ Kiko Double Touch i fĂ€rgen 120 Rosy Mauve 💋 Detta
Kim
Beauty Pro
27/06/26-22:56
Kiko Double Touch i fĂ€rgen 120 Rosy Mauve 💋 Detta lipstick/lipgloss duo Ă€r tokviralt sĂ„ jag var tvungen att klicka hem ett och testa sjĂ€lv, sĂ„ vad tycker jag! Galet fin finish bĂ„de med och utan glosset. Det som Ă€r speciellt med detta Ă€r att första steget, sjĂ€lva fĂ€rgen, Ă€r matt och helt transfer proof. Det Ă€r den verkligen! Efter bara nĂ„gra sekunder har det torkat helt, det Ă€r superenkelt att applicera och pigmentet blir jĂ€mnt och fint. Applikatorn Ă€r ocksĂ„ vĂ€ldigt bra! Sedan Ă€r tanken att man applicerar glosset, det Ă€r inte transferproof men det Ă€r nĂ€stan det sjukaste glanset jag upplevt av ett transparent gloss. Det Ă€r liksom tjockt pĂ„ nĂ„got annorlunda sĂ€tt men Ă€ndĂ„ bekvĂ€mt och behagligt pĂ„ lĂ€pparna. Applikatorn för glosset Ă€r rĂ€tt hĂ„rt men Ă€ndĂ„ enkelt att applicera. Denna fĂ€rg har Ă€ven lite fint skimmer som syns mest nĂ€r man har glosset över! Skulle gĂ€rna prova andra fĂ€rger, kan tycka att detta var lite för mörkt pĂ„ mig? Har nĂ„gon av er testat dom hĂ€r? Vad tycker ni? đŸ˜âœšïž
Unlimited Double Touch Lipstick 112 Satin Peach Rose
Kiko Milano
Unlimited Double Touch Lipstick 112 Satin Peach Rose
Tag
LĂ€ppar
FortsÀtt utforska gemenskapen!