/ Jo, jag tänkte på en grej från igår. Det var en post om
Obiisan
Beauty Star
22/04/26-08:31
Jo, jag tänkte på en grej från igår. Det var en post om foundation och jag la till att det är en djungel där ute med olika formulas och nyanser osv. Senast prövade jag den här, efter att ha blivit rekommenderad den i min lokala kicks-butik. Det är Elfs Halo Glow Skin tint, spf 50, mineralbaserad osv. Låter ju sjukt bra eller hur! Speciellt "glow-delen" för någon med torr hy som jag. I en vecka höll jag på att testa den på olika sätt. Inte bara var nyansen fel, jag såg ut som ett spöke 👻, men formulan, vilken katastrof för mig! Pannan såg ut som en miniatyr av grand canyon men i vitt. Det spelade ingen roll för mig om jag använde den i kombination med primers, fuktkräm, utan krämer, med serum, olika applikatorer - svampar, borstar, fingrar osv. Efter en misslyckad vecka (mer som en och en halv...) så gav jag bort produkten till en kompis dotter som älskar smink. Hon blev överlycklig! 😍 Med detta vill jag bara säga att djungeln där ute fortsätter, speciellt i lanserandet med nya produkter och det kan verkligen bli fel när man tror att det ska bli så bra!😆 Det var allt, ha en fin dag hörni!🌞
Tag
Bas
Fortsätt utforska gemenskapen!