/ Jag gjorde en färganalys förra året, och fick som resultat
Nelly
Beauty Star
05/07/25-08:09
Jag gjorde en färganalys förra året, och fick som resultat att jag var en sommar (tips till er som också vill göra det - chatGPT är jättebra på det, plus att det är gratis 🥹). Ni får gärna skriva om ni gjort färganalys, och vilken säsong ni blev! I alla fall, så passar jag alltså i kalla till neutrala (men absolut INTE varma) och ljusa nyanser. Denna kombon är perfekt för dig som också vill ha en ljus, kall ton på läpparna, men ändå med definition! Jag lägger Maybelline’s Superstay Teddy Tint i nyans 55, Kneehigh, som en bas och låter den torka lite. Sedan markerar jag runt läpparna med Caia’s läppenna Bryce. Därefter tar jag L’Oréal Paris’ Color Riche läppstift i nyans 303, Rose Tendre, som ljusar upp allting och ger lyster. Slutligen, för glans, går jag in med Dior’s OTROLIGA Lip Maximizer som ger lite plump-effekt och minting känsla, i färgen 001! (Kan inte tagga denna men vet att den finns på Kicks!) Många steg, jag vet, men ärligt så värt det, och alla dessa produkter håller SÅ länge! Jag har haft diorglanset i över 2 år! Inte använt dagligen såklart men väldigt ofta! 💕
Superstay Teddy Tint 55 Kneehigh
Maybelline
Superstay Teddy Tint 55 Kneehigh
Color Riche Satin Lipstick 303 Rose Tendre
L Oréal Paris
Color Riche Satin Lipstick 303 Rose Tendre
Tag
Läppar
Fortsätt utforska gemenskapen!