/ In love with highlighters ✨️ Får hålla med bl a @136781376
Nikki
Beauty Pro
03/04/25-07:37
In love with highlighters ✨️ Får hålla med bl a @Sofia och @Linda-Marie om att highlighters är underbara. Nästan beroendeframkallande... 😍 Har highlighters med olika formula, i olika nyanser (nästan vitskimrande, champagne, sand, kall rosa, rosé, aprikos). Inte trogen ett varumärke heller. Älskar OFRA med ikoniska nyanser som t ex Star Island, Moondance och Rodeo Drive men även magiskt fina Becca Shimmering Skin Perfector i färgen Champagne Pop som tack och lov Smashbox tog över och fortsatte med. Flytande highlighter är så smidigt och underskattat tycker jag. Älskar flytande som formula för highlighters. L'Oréal Paris Glow Mon Amour i färgen Melon Dollar Baby har tyvärr utgått. Även BeautyAct's prisvärda och fina stick används regelbundet. Två jag tycker väldigt mycket om men inte har är Anastasia för finishen och rms beauty för formulan. Älskar dessa och har testat dem i butik många gånger. Slog senast till på Fenty Beauty's highlighter Demi'Glow i färgen Tutu Much, skimrande roséfärgad. Tror den blir väldigt fin i sommar. Kan inte hitta rätt färg att tagga så taggade den jag tycker ser mest lik ut. Blev dock väldigt förvånad när jag såg hållbarhetsymbolen med 6M. Inte en chans att jag skulle kunna ta slut en så stor highlighter på 6 månader ens om det var den enda jag hade och använde varje dag. De flesta jag har står det 12M på och OFRA har t o m 34M (!) på paletten. Har ni någon highlighter med förvånande kort hållbarhet?
Demi'Glow Highlighter Tutu Much
Demi'Glow Highlighter Tutu Much
Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter Champagne Pop
Smashbox
Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter Champagne Pop
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
Smashbox
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
Radiant Cream Colour Stick Highlighter Infinity
BeautyAct
Radiant Cream Colour Stick Highlighter Infinity
Tag