/ Helt död efter en kaotisk vecka. đ„Ž Men mĂ„ste dela med mig
Sofia
Beauty Pro
19/09/25-16:17
Helt död efter en kaotisk vecka. đ„Ž Men mĂ„ste dela med mig av en first impression av mitt nya lĂ€ppglans och blush.
LĂ€ppglanset Ă€r underbart?! Jag köpte det för att det Ă€r gult och jag blir glad av det, men jag kommer anvĂ€nda det mycket för det kĂ€nns typ inte pĂ„ lĂ€pparna. Inte ens lite klibbigt. Och det Ă€r sĂ„ klart inte gult pĂ„ lĂ€pparna, men det ger lĂ€pparna typ en mer gyllene ton. Kan sĂ€kert anvĂ€ndas ovanpĂ„ lĂ€ppstift för att göra fĂ€rgen aningen varmare. Trevlig doft ocksĂ„! Bra budgetlĂ€ppglans.đ
Blushet Àr en helt perfekt fÀrg, har letat efter en sÄn hÀr tegelröd fÀrg som lutar mer Ät brunt Àn rött. Fin lyster, lÀtt att jobba med. Tycker att det har en lite otrevlig doft men den kanske försvinner efter ett tag? Det luktar inte illa pÄ huden utan i förpackningen bara. Inte det billigaste men bra pris tycker jag, kommer anvÀnda det ofta!
LĂ€ppglanset Ă€r i fĂ€rgen Honey som inte verkar finnas pĂ„ Kicks.se men kan finnas i butik. đBlushet Ă€r i fĂ€rgen Pinch of Marrakesh. đ€