Har använt den här tvålen tre gånger nu för att rengöra både svampar och borstar. Grejerna blir rena, kanske till och med liiiite renare än med Doves vanliga hårdtvål som nog inte ens kostar en tiondel av vad denna från Beautyblender kostar. Men nä, tvålen är inte värd pengarna enligt mig, det finns mycket billigare tvålar som gör samma sak. Den funkar jättebra alltså, det är bara det att andra tvålar gör det också. 🧼
Det är som sagt tredje gången jag använder tvålen och det på bilden är allt som finns kvar. Det är en liten tvål, men jag har aldrig varit med om att en tvål tar slut så fort. Visst rengör jag mycket åt gången men ändå. Det har jag alltid gjort och andra tvålar har ändå hållit mycket längre.
Plattan man får med tycker jag däremot är bra. Jag har något liknande sen tidigare (fast större och bättre haha) så jag hade klarat mig utan, men den är super om man inte har en redan! 😄
All in all så kommer jag inte köpa den här igen, jag kommer använda någon billig tvål som håller längre. ✌🏻
beautyblender
Solid Cleanser Sponge Cleaner 28 g