/ Hade turen att på en flygplats tidigare i sommar ha en hel
Nikki
Beauty Pro
31/08/25-10:38(redigerad den 31/08/25-10:39)
Hade turen att på en flygplats tidigare i sommar ha en hel Charlotte Tilbury "Terminal" nästan för mig själv så kunde i lugn och ro kika lite närmare på deras sortiment, bl a gillade jag två ganska nya produkter, Unreal Blush Healthy Glow Stick och Unreal Lips Healthy Glow Nectar Oil.  Superfina blushstick i snygg förpackning, skön formula, bra pigmenterade (nästan lite för bra enligt mig, man får vara lätt på handen) och med fin naturlig lyster. Min favoritfärg är inte förvånande Rosy Glow som ligger nära mitt PIXI-stick i färgen Fleur. Även läppoljorna var helt ljuvliga. Faller alltid för läppoljor så de var svåra att motstå.  Men med flera blushstick och läppoljor i min ägo redan lyckades jag ta mitt förnuft till fånga och gå vidare men det betyder inte att jag har glömt dem... 🤗🥰 Har du någon Charlotte Tilbury-produkt du redan spanat in? Nästa vecka ska ju varumärket finnas på KICKS. Undrar när produkterna kommer att finnas i butik och i vilka butiker? Hoppas inte bara Flagship Stores. 
Tag
Nyheter
Fortsätt utforska gemenskapen!