/ För några veckor sen skrev jag om min besvikelse över NYX
Nathalie
Beauty Pro
03/10/25-18:21
För några veckor sen skrev jag om min besvikelse över NYX Smushy Matte Lip Balm och hur fläckig färgen blir på läpparna. Formulan i sig är sådär härligt molnig, i brist på bättre ord. Några dagar senare swatchade jag fler färger i en butik och upptäckte att färgen jag har (den längst till höger) verkar vara mycket "torrare" än de andra tre. Så de tre till vänster är ju dels mer jämna än den jag har, men också en annan typ av konsistens. Tycker inte heller att de alls upplevs lika matta? Men då har jag ju bara testat dem på handryggen såhär. Funderade på om det var för att det är en tester men kom sen på att med tanke på att de max varit öppnade i några veckor så borde det inte spela in. Vet inte om det här gör mig mer sugen på att köpa en annan färg eller inte. Jag var ju just ute efter det matta, om de ändå är glansiga så har jag redan produkter hemma som jag tycker om. Jag tycker också att det är synd om den faktiskt unika formulan inte finns där i de andra färgerna. Så jag är kluven! Gott luktar de iaf, varje färg har en egen doft
NPMU Smushy Matte Lip Balm 3 Sweet Smack
NYX PROFESSIONAL MAKEUP
NPMU Smushy Matte Lip Balm 3 Sweet Smack
NPMU Smushy Matte Lip Balm 2 Swipe Sesh
NYX PROFESSIONAL MAKEUP
NPMU Smushy Matte Lip Balm 2 Swipe Sesh
Tag
Läppar
Fortsätt utforska gemenskapen!